Acer Aspire 7730z blijft knipperen na afsluiten windows

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 11:00
Beste forummers,

Ik ben sinds kort in bezit van een Acer Aspire 7730z laptop. Echter, als ik windows Vista afsluit (via het menu) gaat de laptop wel uit, maar blijft de knop en het lampje op de voorzijde (linkse met een lampje als afbeelding) oranjeroodachtig knipperen. Moet ik nog ergens een knop omzetten om hem helemaal uit te krijgen? In het boekje kan ik niets vinden.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55
Zet je hem wel echt uit? Standaard is die uitknop bij Vista volgens mij Sluimerstand / Slaapstand ofzo.

Als je op de powerknop van je laptop drukt, als Windows is opgestart, dan zou hij echt moeten afsluiten, en niet in standby gaan.

[ Voor 40% gewijzigd door ThinkPad op 19-04-2009 13:19 ]

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 11:00
Inmiddels gevonden. Dit was de eerste kennismaking met Vista en inderdaad was hij nog in sluimerstand. Na het klikken op de pijl naar rechts kon ik afsluiten kiezen. Nu is hij helemaal uit. Even wennen aan Vista. :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Jup. Via energiebeheer ofzo in het configuratiescherm kun je dat allemaal terugzetten. Een hels karwei voor alle enerigestanden, maar ik kan nu weer gewoon vertrouwd op het knopje drukken om hem echt uit te zetten :+

Maar dit basic probleempje is opgelost. Ik gooi hem maar op slot :)

Dit topic is gesloten.