Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista Mediacenter neemt niet goed op, opname is 0 min.

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29
Hallo,
Op mijn laptop staat Vista Home Premium.

Ik had wat TV-programma's geprogrammeerd in Media center die ik graag wou opnemen.

Hij heeft wel wat opgenomen, maar er staat bij dat het 0 min duurt. Als ik op afspelen klik, dan staat er in m'n beeld "Digitale radio" en verder gebeurt er niks :S :/

De TV kaart is een Zolid Hybrid TV STICK (via USB).

Hij zit aangesloten op de analoge kabel.

Hoe kan ik dit verhelpen?

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 19-04-2009 12:53 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Via LiveTV kun je die programma's wel gewoon kijken (en zijn dus FTA)?

[ Voor 3% gewijzigd door Nielson op 19-04-2009 13:39 ]

• ThinkPad
Ja normaal TV kijken gaat prima.

En ik weet niet precies wat je met FTA bedoelt (Free To Air?) want daar heb ik nu niks mee te doen aangezien ik hem gewoon op de antennekabel (COAX) heb aangesloten.

DVB-T gebruik ik niet, omdat je toch alleen maar Ned1,2,3 en nog wat regionaal spul kan ontvangen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
ThinkPadd schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:41:

En ik weet niet precies wat je met FTA bedoelt (Free To Air?) want daar heb ik nu niks mee te doen aangezien ik hem gewoon op de antennekabel (COAX) heb aangesloten.

DVB-T gebruik ik niet, omdat je toch alleen maar Ned1,2,3 en nog wat regionaal spul kan ontvangen.
Had even over die analoge kabel heen gelezen. Die MCE Encoder heb je neem ik aan ook al geinstalleerd?

• ThinkPad
Nielson schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:44:
[...]
Had even over die analoge kabel heen gelezen. Die MCE Encoder heb je neem ik aan ook al geinstalleerd?
Ja volgens mij wel, want zonder dat ding word de stick niet eens herkend door MCE.

• ThinkPad
Niemand?

• ThinkPad
Schop again...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ThinkPadd schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:41:
Kun je bijvoorbeeld wel vanuit de LiveTV interface het programma gelijk laten opnemen? Of weigert ie dat ook te doen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• ThinkPad
alt-92 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:44:
[...]

Kun je bijvoorbeeld wel vanuit de LiveTV interface het programma gelijk laten opnemen? Of weigert ie dat ook te doen?
Ja dat wil wel, en dan is de opname ook gewoon gelukt.

Ik kreeg toen ik zonet LiveTV wou kijken wel de melding over Signaalverlies, lage gegevenssnelheid blabla, maar toen ik Mediacenter afsloot, de stick eruit en weer inplugde werkte het gewoon.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Rare glitch dan als ie de TV guide data als radio uitzending gaat zien...
Zijn er eventueel nieuwere drivers voor te krijgen?

Wat gebeurt er als je de MC setup helemaal opnieuw doorloopt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• ThinkPad
Het is alweer gefixt.

Denk dat het verholpen is door de stick even opnieuw in te pluggen.

Heb voor de zekerheid het TV gedeelte van de setup ook maar even opnieuw doorlopen.

• ThinkPad
Ik heb het probleem nogsteeds.

Ik kan het voorkomen door vlak voor de opname de stick los te koppelen en weer aan te sluiten. Dan gaan de opnames weer goed, tot een bepaalde tijd.
Pagina: 1