Toon posts:

[MacBook Unibody] Geen Geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik kwam net tot de vreemde constatering dat ik het geluid van mijn MacBook niet meer kan regelen op welke manier dan ook. Ik heb reeds een herstart gedaan, maar dit mocht ook niet baten. Het opstart geluid hoor ik wel, alleen kan ik simpelweg het volume niet regelen.

Onderstaande afbeelding komt in zicht. Let hierbij op het rondje met het kruis. Iemand een suggestie? Misschien dat ik een bepaalde combinatietoets heb ingedrukt of iets dergelijks?

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2wnqyq8.png

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 16:43
systeemvoorkeuren - geluid

welke uitvoer staat daar? Moet interne luidsprekers zijn. Staat nu waarschijnlijk op built-in input

[ Voor 25% gewijzigd door JottemJ op 19-04-2009 12:03 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
"Ingebouwde Uitgang" staat er...

Ik kan hier echter niets aan wijzigen...

• JottemJ
  • Laatst online: 05-02 16:43
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:04:
"Ingebouwde Uitgang" staat er...

Ik kan hier echter niets aan wijzigen...
Dan de suggestie van Herko proberen - dwz paar keer een paar oordopjes in en uitpluggen...

Verwijderd

Topicstarter
Ok naja, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar het volgende heb ik gedaan...

iTunes geopend, muziek vol aan, koptelefoon erin, koptelefoon eruit, opeens had ik muziek! Hierbij moet ik wel vermelden dat ik door oordopjes er geforceerd uit heb getrokken wat inhoud dat ik de rand van de plug goed raak. Trek ik de oordopjes er soepel recht uit, dan krijg ik dezelfde melding als in mijn Openingspost beschreven. Kennelijk zit er iets van een veertje of iets dergelijks wat even goed los moet worden gehaald..

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dat staat dus inderdaad in de link die ik postte (geGoogled op "osx volume lock").

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Frietsaus
  • Niet online
Ik had dit laatst ook, heb toen even met een tandenstoker het veertje 'losgemaakt'. :)
Pagina: 1