Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Konqueror sluit na tijdje alleen bij Tweakers.net:-(

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 15:58
Ik draai kubuntu 8.04 (Hardy Heron)
En ik heb sinds een paar weken een raar probleem, als ik met Konqueror "Tweakers.net" open dan sluit Konqueror na enige tijd zonder foutmelding of iets dergelijks.
(Vandaar dat ik deze post type onder Firefox)

Ik heb geen rare plugins geinstalleerd voor Konqueror of ad-blockers of iets dergelijks.
In het verleden had ik hier geen last van met Konqueror en Tweakers.net, toen werkte alles naar behoren.

Het euvel doet zich ook alleen voor bij Tweakers.net, bij elke andere webpagina die ik open in Konqueror heb ik geen last van het probleem.

Komt dit probleem iemand bekend voor? Heeft iemand misschien een idee of suggestie wat ik zou kunnen proberen om het probleem op te lossen?

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-11 22:08
Konqueror starten van op de terminal, misschien zie je dan een foutmelding?

• latka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:20
Chimichurri schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:32:
Komt dit probleem iemand bekend voor? Heeft iemand misschien een idee of suggestie wat ik zou kunnen proberen om het probleem op te lossen?
Ja, ik dacht al dat ik gewoon gek was en had de link ook nog niet gelegd met tweakers. Overigens draai ik Debian unstable met Konqueror 4:3.5.9.dfsg.1-6. Een oplossing heb ik nog niet (behalve Firefox gebruiken).

• latka
maleadt schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:35:
Konqueror starten van op de terminal, misschien zie je dan een foutmelding?
Geen melding te zien bij mij.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik verplaats dit even van NOS naar LD, ik denk dat daar sneller een antwoord te krijgen is :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Als je het eenvoudig kan reproduceren denk ik dat je dit beter kan melden op de bugtrack van KDE want ik zie vooralsnog geen sterke aanwijzing dat dit een bug van onze website zou zijn ("ik heb het alleen op Tweakers" is geen sterke aanwijzing ;)).

Konqueror heeft nog geen 0,1% aandeel onder onze bezoekers, dus dat rechtvaardigd helaas geen onderzoeken naar en workarounds voor Konqueror specifieke issues...

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:32:
Als je het eenvoudig kan reproduceren denk ik dat je dit beter kan melden op de bugtrack van KDE want ik zie vooralsnog geen sterke aanwijzing dat dit een bug van onze website zou zijn ("ik heb het alleen op Tweakers" is geen sterke aanwijzing ;)).
En dan nog. Een website mag geen browser kunnen laten crashen. Zelfs áls Tweakers.net er iets aan kan doen om het probleem te verhelpen, dan is het nog steeds een bug in de browser. :)

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 21:06

Bob

Upgraden naar KDE 4? Ik heb geen enkel probleem (4.2.2)

• latka
Correct: de bug zit in de browser, maar een bugreport aanmaken is makkelijk als je weet welke constructie het probleem veroorzaakt.
Oh ja, zijn er ook Safari of Chrome gebruikers met dit issue? (zelfde renderengine).

• latka
Bob schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:36:
Upgraden naar KDE 4? Ik heb geen enkel probleem (4.2.2)
Oeps, ik draai helemaal geen unstable op deze machine, dus tenzijn ik naar unstable stap zit ik vast aan KDE3.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

latka schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:52:
Oh ja, zijn er ook Safari of Chrome gebruikers met dit issue? (zelfde renderengine).
Konqueror gebruikt toch nog KHTML en geen WebCore? Vooropgesteld dat het een issue is in de renderengine natuurlijk, de javascript implementaties zijn immers ook anders.

Intentionally left blank

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57
Heb je Flash aanstaan? Zo ja, dan is de kans groot dat het probleem daar in zit.

Verder is Ubuntu upgraden misschien een idee?

[ Voor 23% gewijzigd door Soultaker op 19-04-2009 15:26 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen verdere meldingen, ws was dit dus een clientside issue en geen bug aan onze kant.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.