• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
probleem is dus dat ik sinds vandaag geen beeld meer heb met mijn alphacrypt + sony 40w4500.
dit kan wel kloppen aangezien ik de kaart begin februari 2009 heb gekocht (preview periode verlopen)

echter wil ik hem zo registreren dat ik ook de pakketten van m'n ouders bezit, moet ik m'n pa nu de smartcard laten registreren? of kan ik zelf een account aanmaken op hetzelfde adres maar andere naam (alleen de voorletter zal verschillen)?
want mocht ik weggaan kan ik neem ik aan de smartcard niet meenemen als hij bij m'n pa wordt geregistreerd..

iemand?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

mschol schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:01:
probleem is dus dat ik sinds vandaag geen beeld meer heb met mijn alphacrypt + sony 40w4500.
dit kan wel kloppen aangezien ik de kaart begin februari 2009 heb gekocht (preview periode verlopen)

echter wil ik hem zo registreren dat ik ook de pakketten van m'n ouders bezit, moet ik m'n pa nu de smartcard laten registreren?
Dat is wel de meest makkelijke, en goedkoopste oplossing. Bij Ziggo mag je op 1 abo 3 decoders/smartcards hebben.
of kan ik zelf een account aanmaken op hetzelfde adres maar andere naam (alleen de voorletter zal verschillen)?
Dan moet je dus een eigen abo nemen, kost geld. Bovenstaande is dus 'gratis'.
want mocht ik weggaan kan ik neem ik aan de smartcard niet meenemen als hij bij m'n pa wordt geregistreerd..

iemand?
Als je gaat verkassen, en je neemt geen eigen abo, heb je dus helemaal geen beeld. Dus als je verhuist moet je het toch zelf regelen (dit gaat niet op voor digitenne, maar enkel op kabel).

Ik zou dus nu gewoon die card laten activeren door je pa.

Ey!! Macarena \o/

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
RaZ schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:13:
[...]

Dat is wel de meest makkelijke, en goedkoopste oplossing. Bij Ziggo mag je op 1 abo 3 decoders/smartcards hebben.

[...]

Dan moet je dus een eigen abo nemen, kost geld. Bovenstaande is dus 'gratis'.

[...]

Als je gaat verkassen, en je neemt geen eigen abo, heb je dus helemaal geen beeld. Dus als je verhuist moet je het toch zelf regelen (dit gaat niet op voor digitenne, maar enkel op kabel).

Ik zou dus nu gewoon die card laten activeren door je pa.
bedankt..

gisteren geregistreerd en een uurtje later ofzo deed hij het weer, met het digitaal totaal pakket (wat m'n ouders ook hebben) erop :)