Wat voor speakertjes (pc) als achterspeaker

Pagina: 1
Acties:

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ik wil er hooguit een paar tientjes aan uitgeven, ze mogen niet al te groot zijn. Kwaliteit is niet al te belangrijk, het gaat me vooral om de rondvliegende raketten in UT :). Die hoorde ik laatst pas voor het eerst uit men Xfire1024 komen, en dat was toch wel erg vet :). Ik wil het niet op m'n stereo aansluiten (ook al heeft-ie 5.1 input enzo) want die staat niet echt ideaal voor m'n pc. M'n speakertjes van m'n pc zijn goed genoeg voor spellen enzo).

Het liefst wil ik van die FPS-achtige dingen, maar dan twee losse, om aan de muur te hangen. Van die Typenummers in de pricewach wordt ik niet echt wijzer.

M'n frontspeakers zijn Labtec 3010's (ouwe, zeer mooie speakertjes). Is zo'n spin50 wat? of is dat veel te groot? (labtec site ligt plat)..

Tnx

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Dan moet je mijn Onkyo 100W speakers hebben :P

(had laatst de hele bass speaker er uit geknalt, dus moet effe nieuwe bas speakers kopen :'()

edit: typo

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ja, speakers heb ik zelf ook nog wel...

Het gaat me vooral om heeeeel klein, en dan toch nog wat herrie. Er hoeft echt geen laag uit te komen, dat komt uit zo'n sattelietje van labtex ofzo ook niet.

eigenlijk wil ik van die sattelietjes die bij zo'n 2514 setje zitten... Maar die zijn natuurlijk weer niet actief enzo... Zucht

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
sattelietjes die actief zijn?
nou volgens mij zijn die nie te koop.
alleen subwoofers of sommige speakers zijn actief.
trouwens die labtec satjes zijn best ok.
kun je weer wat meters kabel door je kamer trekken :)

Verwijderd

Teac powermax120 setje heb ik, doet het goed, weet alleen niet wat het kost.

Zin kon beter, maar ach...

Verwijderd

Inderdaad, actieve achterspiekies ken ik ook nog niet... voor PC geschikt althans. Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe ga je het geluid regelen voor die sattelietjes ?
Als je sattelietjes een aansluiting op je sub voorhanden hebben, ok. Maar als je gewoon je sterokabeltje wilt splitsen, zou ik toch aan andere dingen dan SATTELIETJES gaan denken. Klinkt niet echt lekker vrees ik. :r

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Wat maakt het uit of ze wel of niet actief zijn :? Als er maar ergens een versterker zit toch.
Maar ik zou toch echt gewoon je normale set gebruiken. Heb je enig idee hoe slecht die dingen zijn? En waarom zou je er geld aan gaan uitgeven als je al een hele mooie set hebt staan:? Alleen omdat de opstelling niet ideaal is?

Jag

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Alleen omdat de opstelling niet ideaal is?
Ja precies... m'n bureau staat in dezelfde kamer, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd :). Hij staat precies buiten de luister- en "woon" ruimte.

En de geluidskwaliteit van de achterspeakers is niet echt heel belangrijk bij unreal, vind ik. Als ik maar een raket om me heen hoor vliegen...

maareh, kan je zo'n labtec spin50 ophangen? 50 piek lijkt me een prima bedrag enzo...

oh en ik noem he sattelietjes, omdat ze gewoon klein moeten zijn, en aan de muur moeten kunnen hangen... Volume regel ik met m'n toetsenbord, geloof ik...

Pagina: 1