Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus p5q moederbord gekocht een tijdje geleden.

Ik heb een dual boot op mijn computer staan van Windows vista en XP.

Mijn probleem is wanneer ik mijn telefoon of een usb stick aansluit op mijn computer word eerst het systeem heel erg traag waarna ik de map open van de usb stick of telefoon.

Daarna probeer ik er bestanden op te zetten zoals afbeeldingen of tomtom of muziek en dan tijdens het kopiëren zet hij er een paar KB op en vervolgens loopt de hele pc vast, afsluiten wil ook niet en wanneer ik de usb stick of telefoon verwijder dan is alles weer goed en staat er maar klein deel van de bestanden op de usb stick of telefoon.

Ik heb dit probleem bij:

Usb Sticks
Telefoon: Htc Touch Diamond
IPod Classic 8gb

Weet iemand hier een oplossing voor of zijn er meer mensen die een zelfde probleem hiermee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk even bij apparatenbeheer of je usb hub probleemloos werkt. vaak staat er iets als ¨dit apparaat werkt correct¨. staat dat er niet kun je door middel van een wizzard vaak het probleem oplossen. Probeer anders de drivers opnieuw te instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:27:
kijk even bij apparatenbeheer of je usb hub probleemloos werkt. vaak staat er iets als ¨dit apparaat werkt correct¨. staat dat er niet kun je door middel van een wizzard vaak het probleem oplossen. Probeer anders de drivers opnieuw te instaleren.
Zijn Succesvol Geiinstalleerd. Probleem blijft doorgaan.

Ik heb ook een dual boot gemaakt van XP en Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de problemen zowel bij xp als bij vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb in bijde besturingssystemen een probleem.
Gewoon een grote probleem met data overdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het altijd hebt met kopieren van bestanden zit het probleem dan niet in het ramgeheugen. Hoe staan je timings en staat het geheugen in de QVL van het moederbord?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 05:40
Drivers van de moederbord site downloaden, dan deze installeren, met de hand , dus niet automatisch alles tegenlijk.

Radarsync kun je proberen om je hardware te updaten.( dit is je eigen risico).

Schoon installeren windows/drivers en steeds kijken wanneer het wel of niet werkt.
Dus steeds een beetje installeren en kijken wanneer het fout gaat.

Gebruik je een hub zonder stroom, gebruik dit niet.
Gebruik je een goede usb kabel, probeer meerdere.
Probeer voorkant usb en achterkant usb.
Probeer livecd ubuntu of het hier wel werkt, dan weet je dat het software is.
Conflict met andere usb apparaten.

Bios update(is je eigen risico indien het fout gaat). Probeer uit te vinden waarom de update is, dan hoef je dit niet te doen.
Pagina: 1