Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

10/20 seconden zwart scherm na aanmelden vista

Pagina: 1
Acties:

• duda1987
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 10:34
Hey mensen,

Ik heb sinds kort een HP tx2000ed tablet, alleen na het aanmelden in Windows vista Home Premium heb ik eerst 10 tot 20 seconden zwart scherm voordat ik in windows terecht kom.
Ook heb ik minimaal 5 tot 10 seconden zwart scherm als ik een gebruikers account beheer melding krijg.
Dit probleem is ontstaan na het installeren van 68 windows update's, dus ik kom er maar niet achter aan welke update dit ligt.
Aangezien ik weinig geduld heb O-) en vaak snel mijn tablet moet opstarten vind ik dit zeer irriterend.
Heeft iemand hier ook ervaring mee, en hoe kan je dit probleem oplossen?
Alvast bedankt! _/-\o_

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Geen sluitend antwoord op je vraag, wel net eerder voorbij zien komen:

\[xp/vista] Zwart schem bij inloggen na nieuwste updates

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• duda1987
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 10:34
Bedankt voor je snelle reactie,

Maar dat is het dus juist niet, deze personen komen Windows helemaal niet meer in.
Het probleem wat ik heb is dat ik bij alles wat ik doe op de tablet (bestanden copieren, verwijderen, noem maar op) minimaal 5 tot 10 seconden moet wachten tot ik iets kan bevestigen.
Als je dit 100x op een dag doet, word dat behoorlijk vervelend.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

duda1987 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 23:39:
Bedankt voor je snelle reactie,

Maar dat is het dus juist niet, deze personen komen Windows helemaal niet meer in.
Het probleem wat ik heb is dat ik bij alles wat ik doe op de tablet (bestanden copieren, verwijderen, noem maar op) minimaal 5 tot 10 seconden moet wachten tot ik iets kan bevestigen.
Als je dit 100x op een dag doet, word dat behoorlijk vervelend.
De link die ik daar geef is een policy om de secure desktop van uac uit te schakelen. (Dus niet UAC uitschakelen, hoewel ik dat wel kan aanraden, maar enkel het schakelen naar een ander scherm tijdens bevestingen)

Die geeft zo te horen bij jou het probleem.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.