Toon posts:

NT kernel & system gebruikt 50% van me processor

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

Verwijderd

Topicstarter
biij taakbeheer in vista home premium 32bit gebruikt NT kernel & system 50% van me processor maar ik weet niet waarom dat dat verbruikt ik heb een asus crosshair 2 formula dominator 2 gb 1066hmz 3.0ghz x2 amd 6000+ processor 8800gts 512mb grafische kaart samsung spinpoint 640gb hdd weet meschien iemand waar het van komt ?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kijkt u naar uw toetsenbord. Aan de rechterkant van de ' knop staat een knop genaamt 'enter'. Gebruik deze astublieft in uw bericht.

Dan: welke drivers heb je geinstalleerd? Doe eens een update. Probeer ook eens een BIOS update.

Staat er iets in de eventlog?

Al eens gekeken met SysInternals Process Explorer? Die geeft meer info weer.

En is je RAM in orde? (check eens een nachtje met Memtest).

Het is MIJN processor, niet me processor. Geen MSN taal hier aub.

[ Voor 8% gewijzigd door Snake op 18-04-2009 23:25 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-03 21:17
Wat heb je zelf zoal gezocht, dan hoeven we daar niet meer naar te kijken :). Wat simpel googlen geeft me al wat links naar mensen met soortgelijke problemen namelijk..

Jouw systeem is niet verouderd of zoiets, daar zal het wel niet aan liggen. Wat Snake zegt is zeker moeite waard om even te proberen. Als je daar wat informatie over post kunnen we je hier ook beter helpen. Hoe meer details je ons geeft des te gerichter kunnen we met oplossingen komen. Raadpleeg eventueel de FAQ of het GoT Beleid :).

Ik vermoed dat ergens een driver moeilijk zit te doen of dat er een windows applicatie in de achtergrond veel cpu-kracht vraagt. Heb je al geprobeerd niet-kritische windows services uit te zetten? Leek op het eerste gezicht vaak de oplossing bij andere te zijn.

Offtopic @ Snake: Het is 'genaamd' en 'alstublieft',als we commentaar geven wel zelf netjes spellen, nietwaar ;)? No offense verder, maar niet iedereen typt even netjes, ben het eens dat het wat netter mag in dit geval, maar we hoeven leuloy niet af te maken :P

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

Verwijderd

lijkt me een interrupt (IRQ) verhaal

probeer es wat kaarten te wisselen van slot (sound etc)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voor mijn grafische kaart 180.48_geforce_winvista_32bit nvidia
voor mijn chipset heb ik 15.24_nforce_winvista32_ nvidia
is een nVidia nForce 780A SLI chipset
dan heb ik nog 5.05.54.00_ntune_winvista 32_ nvidia
dan nog 6.03_nvidia_system_tools
maar meschien helpt het als ik 182 geforce driver instaleer
maar ik ben nu al mijn drivers aant updaten
ik laat wel even weten als het opgelost is

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

We willen je hier op GoT graag helpen als jij er zelf niet uitkomt, maar dat moet jij ons ook helpen om dat te kunnen doen:
  • We hebben op GoT veel verschillende hoofdgroepen en subfora, dat is niet voor niets- het is meestal geen goed idee om je topic gelijk in de eerste die je tegenkomt te openen. Alles dat met een PC te maken heeft gebruikt de processor, maar dat betekent niet dat het dan maar in Processors, Moederborden & Geheugen thuishoort :o Jouw vraag hier gaat over software, en hoort dan ook thuis in Windows Clients, niet hier.
  • Om met je mee te kunnen denken moeten we weten waar je zelf al op zoek gegaan bent, met welke zoektermen, wat je toen vond (links!), wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Als je dat niet allemaal meldt kunnen wij niet met je meedenken en kunnen we je ook niet de goede kant op sturen.
  • GoT is geen taalforum voor neerlandici, maar het is voor iedereen prettiger als je de moeite doet je posts een beetje leesbaar te maken. Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt. Een enter doe je niet na iedere zin maar aan het einde van een alinea, en opsommingen kun je beter los van de lopende text puntsgewijs geven. Let wel, dit alles is niet verplicht, maar zoals je nu schrijft loop je de risico dat mensen je posts niet of verkeerd lezen. En dat is gewoon zonde...
In ieder geval sluit ik dit topic om bovengenoemde redenen. Ik zou je aanraden om in Windows Clients te kijken, daar goed de FAQ en het beleid door te nemen en als je er nog niet uitkomt daar een topic te openen met volledige info en met genoeg verzorging dat anderen je posts met plezier zullen lezen.

Als je trouwens moeite hebt met correct Nederlands schrijven kan het helpen om de spellcheck-functie die tegenwoordig in de meeste browsers ingebouwd zit te gebruiken. Dat scheelt iig alvast qua spelling waardoor je alleen nog op de zinsconstructie hoeft te letten :)

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 25-04-2009 10:17 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.