Hirschmann 820A retoursignaal 'kapot'?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik draai al aantal maanden zonder problemen caiway internet, via een hrischman 820A (actief retoursignaal) versterker in mijn kamer boven (goeie 30 meter kabels en splitter - alles correct aangesloten). Deze ochend was het opeens over, TV signaal (analoog en digitaal) blijf ik netjes binnen krijgen, maar mijn modem krijgt geen US (upsync?) signaal meer.

Het stroom is er die ochtend 1 of 2 x afgeweest (behangen), mogelijk dat de metalen behuizing van de versterker tegen een metalen ondervoet is gekomen van een staande lamp.

Alles losgekoppeld, kabels 1 voor 1 gechecked, directe aansluiting zonder de versterker krijg ik bij de hoofdaansluiting weer signaal op de modem. Ook bij de aansluiting na de eerste splitter (7 meter) blijft netjes signaal naar de modem geven. Maar sluit ik de modem aan op de uitgang van de versterker is het afgelopen.

Wel krijg ik een DS (downsignal?) signaal, maar hij blijft hangen op het US. Versterker ook opengeschroeft, geen rare lucht of zichtbare schade.

Nu is de vraag, is het uberhaubt mogelijk dat op zo'n versterker enkel het retoursignaal stukje kapot is gegaan? (door welke reden dan ook).

Ik zit nu met mijn laptop bij de hoofdaansluiting en maar even direct via de modem ingelogt, zodat ik in iedergeval hier kan posten :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En dit heeft met AUDIO te maken omdat... :?

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.