Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweedehandse Joystick

Pagina: 1
Acties:

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-11 13:49
Hoi, ik heb sindskort een tweedehandse joystick aangeschaft, het gaat om een Trust TH400. Alleen zit er best veel speling in de middenstand, ook calibreren gaat best moeilijk, na alle calibraties zie ik het cursortje in het calibratie schermpje nog steeds zenuwachtig bewegen.

Heb net even na het calibreren Tony Hawx gespeeld maar het is gewoon niet te doen, vliegtuig gaat alle kanten op behalve de kant die ik wil, het is gewoon te moeilijk om het vlieftuig normaal naar een doel te laten vliegen, ik bedoel als het normaal zou werken dan zou het toch een piece of cake zijn alleen om het vliegtuig normaal te besturen?

Ik zit te denken om het joystick weer terug te brengen naar de eerste eigenaar.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mag dat dan?
Particuliere verkoop heeft in principe geen echte garantie. Meestal is het testen, beoordelen en dan kopen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

hmm, niet voor het een of ander, maar trust is nu eenmaal niet het beste merk op joystickgebied. Eigenlijk op geen enkel gebied, maar dat terzijde.

Als je graag met een joystick speelt, kijk eens naar een joystick van logitech of microsoft (sidewinder), die zijn een heel stuk beter dan die van trust..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• mhpwolf
nsa1984 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:30:
Mag dat dan?
Particuliere verkoop heeft in principe geen echte garantie. Meestal is het testen, beoordelen en dan kopen.
Nou, heb hem niet echt getest,

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-11 09:00
Tony Hawx?
is dat een mix van Tony Hawk en HAWX 8)7

• mhpwolf
Pieterke schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:38:
Tony Hawx?
is dat een mix van Tony Hawk en HAWX 8)7
Lol, zie het nu pas, ik bedoel Tom Clancy's HAWX :), maar ik lees dat deze game best veel last heeft van dode zone's van joysticks, ik ga het proberen met een ander spel.
Pagina: 1