Hallo,
heb mij zaterdag een Samsung LE40B650 aangekocht bij extreme-discounter in NL. In België 1199 euro; bij extreme 832 euro. Voor verschil hebben de kids zich een WII gekocht!!
Ben tot nu toe heel tevreden over dit toestel. Na wat gepruts aan de instellingen mooi beeld. Ook de dreambox (sat) geeft een heel mooi resultaat al is dit welk afhankelijk van de zender. Bij de installatie direct de laatste software geïnstalleerd.
Mijn aankoop werd voornamelijk beïnvloed door de mogelijkheid van interent@ TV en de koppeling aan een netwerk. Aan het toestel zit een Telenet digicorder, dreambox, Wii en is verbonden via een router.
Na het activeren van internet tv heb ik maar 2 widgets nl.: Youtube en weatherchannel !! Ook de installatie liep niet zoals omschreven in de handleiding. Ik heb geen scherm gekregen van yahoo widgets. Gezien de bovenstaande reacties, vermoed ik dat dit regio gebonden is. You Tube werkt perfect; alleen kan ik geen filmpjes zoeken. Enkel diegene uit de lijs afspelen wat ik toch spijtig vind. Of ben ik hierin verkeerd?
Waar kan je zien welke widgets er allemaal zijn en hoe kan je ze bijladen? Ik heb geen yahoo widget menu zoals in de handleiding waarin een vak staat om widgets op te laden.
Wat de foto's, muziek en films van de pc naar de tv betreft; dit werkt momenteel vrij goed en stabiel.
Dus enige hulp ivm met de widgets is steeds welkom.