Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb deze week een samsun LE32B650 gekocht, tot zo ver redelijk tevreden.
allen als ik via internet tv widgets wil toevoegen zie ik alleen finance,flickr,news,
weather staan. Hoe kan ik andere widgets toevoegen zo als YouToup enz.. :?
kan iemand mij hier bij helpen of een tip geven.

alvast bedankt.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
zit met dezelfde vraag. maar volgens mij is het op dit moment nog niet meer beschikbaar dan die 4 die je net opnoemt. wel jammer, lijkt me wel tof om youtube filmpjes op je tv te kunnen zoeken en afspelen. je kan volgens mij al wel doormiddel van dlna je favoriete video's en meest gekeken video's bekijken. Alleen heb je hier wel eerst een verbinding voor nodig van televisie naar pc.

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws. ik heb vandaag nieuwe updates gekregen met vier nieuwe widgets dat gaat de goede kant op. ;)

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-02 21:27
heb ook deze tv gekocht
ik heb alleen de youtube widget en kan niet zoeken naar filmpjes....
hoe heb jij die update binnen gehaalt dan ? ik heb maar 1 widget

en kan jij films streamen over het netwerk ? lukt mij niet alleen foto's en muziek ....

Verwijderd

Topicstarter
Ghostface9000 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:51:
heb ook deze tv gekocht
ik heb alleen de youtube widget en kan niet zoeken naar filmpjes....
hoe heb jij die update binnen gehaalt dan ? ik heb maar 1 widget

en kan jij films streamen over het netwerk ? lukt mij niet alleen foto's en muziek ....
Volgens mij moet je eerst de software van je tv updaten, de laatste versie is 1008.
Dat kun je via de website van Samsung downloaden, naar mijn weten is youtoup nog niet klaar voor deze dienst. Ik heb ergens gelezen dat er vanaf juni honderden widgets beschikbaar zullen zijn.

Voor het streamen denk ik dat je eerst op je pc de samsung pc share manger moet instaleren
Te vinden op de megeleverde cd.

Ik hoop dat je hier mee wat kan.

• Ghostface9000
bedankt voor de reply
hopelijk komen die widgets er snel :)
Ik heb het programma al geïnstalleerd, foto's lukken en muziek ook maar films niet

Het samsung programma is nogal weinig uitgebreid dus probeerde ik het daarna met Nero MediaHome 4 en op de tv krijg ik de melding "Not supported file format" muziek en afbeeldingen lukken nog steeds
Via usb in de tv kan hij dezelfde avi bestanden wel afspelen

heb jij video via dlna al werkend gekregen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad wat uitgeprobeerd. ik vind de snelheid erg traag voor het afspelen van video bestanden, maar dat kan aan me router liegen. Een heb je de software van je tv all geüpdate.

• Ghostface9000
nee nog niet kan je die gewoon via de usb installeren ?
en waar vind je die op de samsung website ?

over welke video bestanden heb jij het dan ? avi , mkv , wmv,....

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Ghostface9000 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:36:
nee nog niet kan je die gewoon via de usb installeren ?
en waar vind je die op de samsung website ?

over welke video bestanden heb jij het dan ? avi , mkv , wmv,....
[/quot

Ik weet niet precies welke bestanden het waren maar het streamen ging heel langzaam.
Je kan inderdaad de software van de webseit van samsung downloaden, plaats het in je usb een packt het uit
zet je usb in de tv, kies voor update een klaar.
http://www.samsung.com/nl...2B652T4WXXN&menu=download

• Ghostface9000
oke bedankt heb nu alle widgets
vind het wel nogal onhandig werken en vooral traag

Verwijderd

Waar kan ik die widgets vinden? Ik heb mijn tv op internet aangesloten en die verbinding werkt volgens de tv, maar ik kan nergens die widgets vinden. Volgens de site van samsung moet mijn tv dit kunnen (plasma PS50a756) maar ik zie nergens de mogelijkheid om de widgets te kiezen of aan te zetten. Graag jullie hulp!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit vraag ik mij ook af, ik heb de Le52a756 welke ook deze functionaliteit heeft maar ik weet niet eens hoe ik dit aan moet zetten.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

Hallo,
heb mij zaterdag een Samsung LE40B650 aangekocht bij extreme-discounter in NL. In België 1199 euro; bij extreme 832 euro. Voor verschil hebben de kids zich een WII gekocht!!

Ben tot nu toe heel tevreden over dit toestel. Na wat gepruts aan de instellingen mooi beeld. Ook de dreambox (sat) geeft een heel mooi resultaat al is dit welk afhankelijk van de zender. Bij de installatie direct de laatste software geïnstalleerd.

Mijn aankoop werd voornamelijk beïnvloed door de mogelijkheid van interent@ TV en de koppeling aan een netwerk. Aan het toestel zit een Telenet digicorder, dreambox, Wii en is verbonden via een router.

Na het activeren van internet tv heb ik maar 2 widgets nl.: Youtube en weatherchannel !! Ook de installatie liep niet zoals omschreven in de handleiding. Ik heb geen scherm gekregen van yahoo widgets. Gezien de bovenstaande reacties, vermoed ik dat dit regio gebonden is. You Tube werkt perfect; alleen kan ik geen filmpjes zoeken. Enkel diegene uit de lijs afspelen wat ik toch spijtig vind. Of ben ik hierin verkeerd?

Waar kan je zien welke widgets er allemaal zijn en hoe kan je ze bijladen? Ik heb geen yahoo widget menu zoals in de handleiding waarin een vak staat om widgets op te laden.

Wat de foto's, muziek en films van de pc naar de tv betreft; dit werkt momenteel vrij goed en stabiel.

Dus enige hulp ivm met de widgets is steeds welkom. :)

Verwijderd

Hoe zijn jullie aangesloten op het net... wordt er gebruik gemaakt van de dongel van Samsung... ben zeer benieuwd!

• hotrene
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-02 22:05
Foei, foei, zo te zien staat medi@2.0 nog in de kinderschoenen (lees: babysloffen)

Mooi, een tv met internet. Eindelijk uitzending gemist via mijn WLAN op die mooie LED-Tv kijken. NOT

Eerste tegenslag kwam al toen ik na aanschaf van de tv doorkreeg dat je een extra Samsung stick van 65 euro nodig hebt. Die stick komt binnenkort binnen. Na het lezen van bovenstaande berichten (nauwelijks content, traag) zakt me de moed in de schoenen. Ach wat, kan alleen nog maar meevallen vanaf hier ;-)

Hoe bevalt het jullie intussen? Gebruiken jullie de widgets of was het na installatie snel bekeken en wachten jullie op betere tijden?

[ Voor 13% gewijzigd door hotrene op 09-07-2009 22:57 ]

• Insert Coin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 09:24
Ik heb een Samsung LE40B650T2P met firmware 2003.2. Als ik de YouTube widget gebruik, dan stoort het geluid bij elk filmpje wat ik afspeel. Een soort 'geratel' door het geluid. Ik dacht dat de TV defect was en mocht 'm omruilen, maar de andere (zelfde model) TV die ik nu heb heeft precies hetzelfde. Zijn er meer die dit probleem hebben?
Pagina: 1