Toon posts:

Netbook gezocht !

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Weet iemand waar in een Netbook kan vinden met deze processor erin Intel Z550

Alvast bedankt.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:39
Google is your friend

tot zover ik kan zien moet deze nog gereleased worden deze maand, behalve als ik een beejte achterloop 7(8)7

iig, wij tweakers zijn hier niet om het vuile werk voor jou op te knappen ;)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Een beetje Google laat zien dat deze nieuwe processor nog maar net gelanceerd is. Begin dit april nog wel.
Dat betekent dat er nog geen modellen bekend zijn.

Je bent er veel te snel bij. Neem even geduld, google wat meer, dan weet je of er modellen zijn aangekondigd.
Je kan nu géén netbook kopen met nieuwe processor. |:(

Eigenlijk had je zelf kunnen natrekken, want om zo'n topic hiervoor te maken terwijl er nog geen modellen gemaakt zijn - of beter nog - op het markt te koop zijn, dat is veel te snel. Ik heb alleen maar websites gezien die nieuwe processor aankondigen, maar van netbooks is er nog niks gemeld. De laatste nieuws is nog van 2 dagen terug, en eerste berichten op 23 maart. Duidelijk genoeg: erg nieuw product.

Ik verwacht dat bekende merken zoals Asus en Samsung vast wel binnenkort nieuwe modellen zullen maken.
Maar je moet geduld hebben en afwachten wat de fabrikanten doen. Met geldcrisis nog vers in hun gedachten en verminderde computerverkoop in de wereld zal het zeker wat langer duren. :X

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.