Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oggyogg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 11:34
Gegroet!

Zoekacties via GoT hebben niets opgeleverd, en bij vodafone heb ik 't gevoel dat zij het ook niet weten.

Ik heb een htc touch dual met een simlock van vodafone. Van vodafone heb ik een unlock-code gekregen plus instructies om hem simlockvrij te maken, zoiets simpels als ongeveer dit:
- stop andere simkaart in telefoon
- zet telefoon aan
- voer pincode van simkaart in
- wacht tot de telefoon vraagt om de unlockcode
- voer unlockcode in
- enjoy

De telefoon werkt goed met de simkaart van vodafone.
Ik heb de simkaart van m'n vriendin, van t-mobile, erin gedaan, pincode ingevuld en gewacht tot ik een ons woog. De telefoon blijft maar zoeken naar een netwerk, maar vraagt niet om de unlockcode. Ook niet na 40 minuten wachten.

De simkaart van m'n vriendin werkt trouwens prima in haar oude nokia die altijd al simlockvrij is geweest.

Vodafone heeft de vraag in behandeling genomen en nu, twee weken later kwam hun antwoord: het ligt aan de netwerkdekking van t-mobile... Waarschijnlijk weten zij het ook niet, of ze zijn vergeten te noteren dat de simkaart van t-mobile prima bereik heeft in dezelfde kamer in een andere telefoon.

Heeft iemand hier een oplossing? M'n vriendin wil nogal graag de telefoon gebruiken! ;-)