Internet doet het niet wanneer ik films download

Pagina: 1
Acties:

• koenvanp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo, sinds kort heb ik uitgevonden hoe ik films kan downloaden met behulp van torrents.
Nu heb ik af en toe het probleem, dat wanneer ik een film download, het internet het niet meer doet. Hoe kan ik dit oplossen?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:51
Je upload lager zetten waarschijnlijk.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Minder hebberig/ongeduldig zijn en de downloadsnelheid lager zetten, en minder gelijktijdige verbindingen maken :) .

Wat heb je zelf al geprobeerd? Welke provider, modem, router, opbouw netwerk, etc?

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 17-04-2009 18:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het aantal connecties wat je torrentclient maakt 'verstopt' je internetverbinding, schroef deze omlaag en je internet zal weer werken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 19:18
Lijkt een beetje erop dat je downloads alle bandbreetde opslurpt en er te weinig overblijft om lekker te internetten. Beschikt je modem/ router over QOS? Daarmee kun je instelle welk verkeer een minimale bandbreedte nodig heeft indien het verkeer er is. IS dat verkeer er niet dan krijgt een andere service de bandbreedte erbij.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

gambieter schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:50:
Minder hebberig/ongeduldig zijn en de downloadsnelheid lager zetten, en minder gelijktijdige verbindingen maken :) .
Uploadsnelheid zul je bedoelen ;)

Als je upload gesaturate is, stort je download ook in elkaar omdat de ACK pakketjes niet meer door kunnen komen en de zendende partij dus niet meer nieuwe data stuurt :o

koenvamp, vuistregel is om bij torrents nooit meer dan driekwart van de uploadsnelheid die je op een goede speedtestsite (www.speedtest.net is een van de betere) meet in te stellen in je torrent app. Qua download is het minder spannend, maar ook daar zal je browser sneller z'n packets binnenhalen als je de max iets lager zet dan je totale netto download.

Oslik blyat! Oslik!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dion_b schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:57:
Uploadsnelheid zul je bedoelen ;)
offtopic:
Dan zou ik niet hebberig maar vrijgevig hebben gezegd :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1