Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rare Norton waarschuwing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
sinds vandaag krijg ik om de haverklap de volgende beveiligingswaarschuwing in beeld:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderntalking/help.JPG

Mijn virusbeveiliging is al twee jaar verouderd en ik kreeg deze waarschuwing nooit. Wanneer ik hem wegklik is hij binnen een paar seconden weer terug. Ik heb al bij de opties in Norton gekeken maar daar vond ik niet hoe je dit kan uitzetten. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Update je virusdefinities eens?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Ik gok op een LiveUpdate die het gedrag bij een verlopen abo heeft aangepast. Hoe irritanter ze het maken, hoe meer jij geneigd bent een nieuw abo te nemen. Of om een gecrackte versie te deinstalleren.

Verwijderd

Topicstarter
Lekker dan |:(
Binnenkort dan maar Norton eraf en iets gratis erop.

Gelukkig heb ik voor de tussentijd ontdekt dat het afsluiten van "symwsc.exe" via Taakbeheer ervoor zorgt dat mijn beveiliging aanblijft, maar de waarschuwingen verdwijnen :P

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:56:
Gelukkig heb ik voor de tussentijd ontdekt dat het afsluiten van "symwsc.exe" via Taakbeheer ervoor zorgt dat mijn beveiliging aanblijft, maar de waarschuwingen verdwijnen :P
Welke beveiliging? Als de definities al 2 jaar niet bijgewerkt zijn, dan heb je een airbag zonder lucht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Hij leest af en toe floppies waar Michelangelo en Jerusalem op staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:59:
[...]

Welke beveiliging? Als de definities al 2 jaar niet bijgewerkt zijn, dan heb je een airbag zonder lucht.
Gaat me vooral om de firewall...

Verwijderd

Alsof die niet geupdate dient te worden ...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 17:03:
Gaat me vooral om de firewall...
En ook die heeft updates nodig, voor lekken in de software, en omdat firewalls informatie krijgen over wat voor processen wat mogen doen. Je hebt dus geen beveiliging, maar vergeleken met mensen die er voor kiezen om niets te hebben, heb je het nadeel dat je denkt beveiligd te zijn.

Moraal van het verhaal: ontstruisvogelen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 18:49
Ik werk al jaren zonder Norton, maar met Avast! ik vind het prima lopen.

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Als je Norton gaat verwijderen, kun je best deze tool gebruiken, die haalt tenminste alles weg :)

Een goed alternatief is ZoneAlarm Free ism Avira Antivir.

[ Voor 10% gewijzigd door filenox op 17-04-2009 17:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pagina: 1