Zoals je aan de titel kan zien wil ik dus programma's over netwerk installeren het maakt mij niet echt uit hoe via command line of via een programma dat daarvoor ontworpen is. Ik heb al zitten zoeken op google maar niets gevonden kan iemand me helpen het zou mij veel helpen aangezien ik een aantal pc's thuis heb en soms moet op alle pc's hetzelfde geïnstalleerd worden. Het zou wel moeten dat de setup van een installatie op voorhand kan geprogrammeerd worden zodat alles automatisch gebeurd. Kan iemand mij helpen?
Meestal worden deze dingen geregeld (in domeinen) door group policies.
Doordat je een locatie instelt, en de policies doorgeeft aan clients, worden programma's ge-assigned of published.
Maar omdat het om een thuis situatie gaat, kan je beter een netwerklocatie maken (bijv, een map van computer01) en in deze map de programma's zetten, en handmatig naar de share te browsen en de installer aanzwengen.
Doordat je een locatie instelt, en de policies doorgeeft aan clients, worden programma's ge-assigned of published.
Maar omdat het om een thuis situatie gaat, kan je beter een netwerklocatie maken (bijv, een map van computer01) en in deze map de programma's zetten, en handmatig naar de share te browsen en de installer aanzwengen.
[ Voor 8% gewijzigd door kKaltUu op 17-04-2009 17:08 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.