Video ==> PC ==> Video

Pagina: 1
Acties:

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:35
wij hebben thuis wat banden gemaakt (opgenmoen me video recoder) en willen die opnieuw ordenen en rangschikken op een andere manier, nu heb ik dus een Asus V6600 geforce 256 Deluxe met TV in en out en nu dacht ik, dat kan dus wel door mijn capture programma bij geleverd bij de kaart.

Maar nu wil ik weten lijdt dit tot veel kwaliteit verlies???

Verwijderd

Dat leidt sowieso tot kwaliteit verlies. Want een kopie van een kopie van een kopie is niet altijd even mooi. Toch kan je er wel wat aan doen om het verlies heel klein te maken. Je hebt dan wel een grote en snelle HD nodig...

Verwijderd

Veel kwaliteitsverlies denk ik. Sorry maar ik wil eigenlijk wat vragen. Is dat TV-out van die kaart een beetje respectabel te noemen tegenwoordig.. ? Ik heb geen TV-out gezien sinds Viper V550, is deze veel beter, want ik genoemd kaartje verrot (de TV-out ervan dan ;)). Resolutie van 640x480 wazig, en 800x600 absoluut niets meer te lezen. Ook kleuren niet goed. Hoe is dat bij de nieuwere kaarten ? :?

• Dala
ja ik weet het niet helemaal maar schijfruimte heb ik wel >:)

Verwijderd

Ik heb een ASUS V6800 met tv/in/out werkt perfect zit dagelijks lekker op de bank op mijn Wide-screen tv te internetten..en films(divx) te kijken..

• Dala
welk programma gebruik je??
Pagina: 1