Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een .rar bestand te verwijderen van mijn Windows Mobile toestel maar ik krijg het er voor geen mogelijkheid vanaf. Heeft iemand hier een foefje voor? Ik probeer het op de normale manier te deleten in verkenner van mijn PC aangesloten met de USB kabel. Ik krijg dan 'Fout tijdens verwijderen. Er is geen antwoord van het apparaat of de verbinding met het apparaat is verbroken.
Via de mobiel verwijderen lukt ook niet, ik krijg dan dezelfde melding met dezelfde strekking in een verkorte vorm. Weet iemand raad? Alvast dank.

Verwijderd

Ik weet niet of het gaat werken maar probeer eens 'take ownership' te installeren en dan het te verwijderen via verkenner, nadat je ownership hebt genomen van die rare file.

http://www.howtogeek.com/...ight-click-menu-in-vista/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 16:24 ]

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 09:40

JW1

Als je de telefoon opnieuw opstart, eventueel de batterij er een tijdje uit, niet aansluit op de pc en het nog eens probeert lukt het dan?
Harde reset is een laatste mogelijkheid, maar dan zijn al je gegevens weg (contacten, berichten, foto's, enz. op telefoongeheugen).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:23:
Ik weet niet of het gaat werken maar probeer eens 'take ownership' te installeren en dan het te verwijderen via verkenner, nadat je ownership hebt genomen van die rare file.

http://www.howtogeek.com/...ight-click-menu-in-vista/
Dit zijn twee reg files. Moet ik deze op de mobiel installeren of op de PC?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 17:22:
[...]

Dit zijn twee reg files. Moet ik deze op de mobiel installeren of op de PC?
Op je PC, maar als ze werken op je mobiel: you go enzo :P

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Alle applicaties sluiten op je telefoon via memory management, en dan lukt het wel hoor.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 17:32:
Alle applicaties sluiten op je telefoon via memory management, en dan lukt het wel hoor.
Dat werkt nog beter. Het bestand is er af. Dank!
Pagina: 1