Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
IIS?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Hoe heeft die vriend van je dat gedaan dan?
Werk je allebei met exact dezelfde settings?
Werk je allebei met exact dezelfde settings?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bij Microsoft is er een uitbreiding te downloaden die er voor zorgt dat PWS de extentie ASP kan uitvoeren. Als ik het nog goed weet heet de filenaam asp.exe hier mee is het mogelijk om ASP te krijgen op een 98/me machine.Op dinsdag 27 februari 2001 19:53 schreef freaky20 het volgende:
Ik snap er niets van.... ik heb thuis dus PWS draaiende ennu als ik dan een link maak naar Guestbook.asp, dan werkt dit GVD helemaal niet, een vriend van mij heeft dit ook maar daar werkt het wel! Iemand een betere webserver?
support.microsoft.com/support/kb/articles/Q266/7/48.ASP?FinishURL=%2Fdownloads%2Frelease%2Easp%3FReleaseID%3D23765%26redirect%3Dno
Even een link naar de uitleg en waar je het kan vinden op CD als je Frontpage 98 heb of kan downloaden bij microsoft.
edit: update
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Bij Microsoft is er een uitbreiding te downloaden die er voor zorgt dat PWS de extentie ASP kan uitvoeren. Als ik het nog goed weet heet de filenaam asp.exe hier mee is het mogelijk om ASP te krijgen op een 98/me machine.
Volgens mij werkt asp altijd al in pws.
Hier moet je helemaal geen uitbreiding voor d/len.
Mischien zit er iets fout in de config van pws.
Oreo
Volgens mij werkt asp altijd al in pws.
Hier moet je helemaal geen uitbreiding voor d/len.
Mischien zit er iets fout in de config van pws.
Oreo
Ik wist het een week geleen ook niet maar ik kwam er achter toen ik IIS instaleerde en asp niet werkte.Op dinsdag 27 februari 2001 21:26 schreef Oreo het volgende:
Sorry ik wist dit niet.
Maar ja al doende leert men
Greetz Oreo
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Pagina: 1