Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FreiMinMon] Belminuten counter 60/60 60/1 clocking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na rond gezocht te hebben op google heb ik een aantal websites gevonden waar uitleg wordt gegeven over FreiMinMon. Dit programma biedt de mogelijkheid om de tijd van uitgaande gesprekken bij te houden op je mobiel. Hierdoor weet je elke maand hoeveel belminuten je hebt verbruikt. (Het programma is beschikbaar voor Symbian 60 v3 en v5)
Er bestaan er verschillende instellingen voor de manier waar op het programma de belsecondes telt. Volgens de website, (in het duits), kan je kiezen uit 60/60, 60/30, 60/10, 60/1, 10/10 of 1/1.
Ik heb ook een engelse website gevonden die uitleg geeft, echter is het mij onduidelijk hoe de telling nou precies werkt. Bij de gratis versie van FreiMinMon kan je alleen kiezen uit een 60/60 telling.

Duitse website:
Bei der Schätzung der Dauer der abgehenden Anrufe kann zwischen den Taktungen 60/60, 60/30, 60/10, 60/1, 10/10 oder 1/1 gewählt werden.
Engelse website:
Count for outgoing calls can be selected following tariffication: 60/60, 60/30, 60/10, 60 / 1, 10/10, or 1 / 1
Ik heb telfort, dus de eerste minuut gaat altijd in en daarna telt telfort de resterende seconden zonder af te ronden.

Voorbeeld:
Bel ik 10 seconden, dan kost dat mij 1 minuut. Bel ik 1 minuut 34 seconden, dan kost dit mij 1:34

Heeft iemand hier ervaring mee? Wie weet welke telling ik daar voor nodig heb?

Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 15:19 ]

Verwijderd

ik heb zelf de programmeur gevraagd hij zei dat die naar hele minuten kan afronden..

heb zelf nog niet geprobeerd..