Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• harmster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-11 21:01
Als ik mijn verbruiksspecificatie probeer te downloaden van KPN krijg ik een .DO bestand voorgeschoteld. Daar kan ik niet zo veel mee! In het verleden was dit gewoon een .CSV bestand. Dit lijkt op een storing die ontstaan is nadat KPN haar website heeft geupdate. Ook mijn vriendin die met Hi belt heeft hetzelfde probleem.

Dit is al enkele dagen zo. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja het kan toch niet zo zijn dat die functionaliteit zo lang stuk is?? Het is verdorie KPN, ik verwacht wel een beetje service.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 15:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je contact opgenomen met de klantenservice?

Rail Away!

• harmster
Yep, veel verder dan "O ja? Probeer het nog eens over enkele dagen." kwamen ze niet.

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:28

krietjur

Where am I?

harmster schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:53:
Het is verdorie KPN, ik verwacht wel een beetje service.
Juist omdat het KPN is zou ik niet teveel service verwachten ;)

• harmster
Waar moet je dan zijn? Ik sta open voor suggesties na dit soort fratsen.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-11 11:47

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien een stomme opmerking.. maar die .do zelf hernoemen naar .csv verhelpt het probleem tijdelijk niet?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En je hebt het .DO bestand hernoemd naar een .xls of .csv bestand? Je hebt gekeken wat de inhoud van het bestand is?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb ook even gekeken en ik krijg gewoon CSV of XLS bestanden inderdaad. Waar klik je precies op? Misschien klik je ergens anders dan ik..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• harmster
Het bestand hernoemen heeft geen zin. Ik heb het ding geopend in een texteditor en daar zie ik dat er eerst 12 lege regels staan en daarna alle(?) info die ik normaal gesproken kreeg op één regel. Ik kan niet goed inschatten of het echt alle info is want het is nogal wat.

@Glashelder Ik log in, klik op 'naar mobiele diensten' -> 'Rekening Online' -> 'naar Rekening Online' -> in het lijstje onder aan de eerste 'details' -> 'verbruiksspecificatie' -> 'opslaan'. Dan krijg ik het typisch 'save file' popup. Nog steeds een .DO file.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Welke browser open je het in? En wat voor texteditor? Gebruik zowel notepad als wordpad.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik krijg wel degelijk een .XLS maar het het is een puntkomma gescheiden bestand. Heb het nog niet voor elkaar gekregen om hem mooi in excel te importeren..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 15:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dat is vrij simpel in Excel: hernoem 'm naar .csv of .txt oid (anders krijg je niet het tekstimportvenstertje) en doe gewoon File - Open. Je krijgt dan de tekstimportwizard waar je doorheen moet klikken, et voila! :)

Rail Away!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Tjah dit is toch wel echt een klantenservice vraag of het licht aan je pc. Beiden problemen horen dus niet in dit forum thuis en daarom gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.