algemene vraag HDMI / grafische kaarten /sli

Pagina: 1
Acties:

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Allo allemaal,

Ik ben stillekes aan aan het rondkijken op internet om mij een grafische kaart te kopen waar een hdmi uitgang op staat. Maar elke kaart die ik tot nu toe heb gezien zegt wel dat ze HDTV uitgang hebben maar ik zie dan alleen 2 DVI-poorten en 1 S-video poort maar geen HDMI aansluiting

Wilt dit dan zeggen dat er eigenlijk een kabel wordt gebruikt die aan 1kant HDMI uitgang heeft en aan andere kant DVI?

stel dat ik de volgende setup wil maken:
2x 22inch scherm
1x TV via HDMI

Moet ik dan zowieso 2 kaarten in SLI gaan steken?

Grtz,
Zumbaba

Agoniser lvl 60 barb

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:48

Wildfire

Joy to the world!

Zumbaba schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:15:
Allo allemaal,

Ik ben stillekes aan aan het rondkijken op internet om mij een grafische kaart te kopen waar een hdmi uitgang op staat. Maar elke kaart die ik tot nu toe heb gezien zegt wel dat ze HDTV uitgang hebben maar ik zie dan alleen 2 DVI-poorten en 1 S-video poort maar geen HDMI aansluiting

Wilt dit dan zeggen dat er eigenlijk een kabel wordt gebruikt die aan 1kant HDMI uitgang heeft en aan andere kant DVI?

stel dat ik de volgende setup wil maken:
2x 22inch scherm
1x TV via HDMI

Moet ik dan zowieso 2 kaarten in SLI gaan steken?

Grtz,
Zumbaba
DVI is eigenlijk gewoon HDMI maar dan zonder audio. Gewoon een verloopkabel en gaan met die banaan.

Zelf heb ik dus gewoon een kabel met een DVI-aansluiting aan de ene kant en een HDMI-aansluiting aan de andere kant. Scheelt weer verloopstekkertjes enzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 17-04-2009 12:47 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Zumbaba
Wildfire schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:46:
[...]

DVI is eigenlijk gewoon HDMI maar dan zonder audio. Gewoon een verloopkabel en gaan met die banaan.

Zelf heb ik dus gewoon een kabel met een DVI-aansluiting aan de ene kant en een HDMI-aansluiting aan de andere kant. Scheelt weer verloopstekkertjes enzo :)
ok, thanks :) nu is het duidelijk
dan word het zoeken achter een goei kaartje om in SLI te steken als k een setup wil maken met 2 monitors en een tv ^^

Agoniser lvl 60 barb

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:48

Wildfire

Joy to the world!

Zumbaba schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:15:
[...]

ok, thanks :) nu is het duidelijk
dan word het zoeken achter een goei kaartje om in SLI te steken als k een setup wil maken met 2 monitors en een tv ^^
Hoe het zit met dual monitor setups durf ik dan weer niet te zeggen, aangezien je TV dus ook een DVI-aansluiting nodig heeft.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Zumbaba
Wildfire schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:22:
[...]

Hoe het zit met dual monitor setups durf ik dan weer niet te zeggen, aangezien je TV dus ook een DVI-aansluiting nodig heeft.
vandaar de Sli, en ik vermoed dan dat ik de 2 monitors op 1 kaart ga moeten hangen en de tv op de andere. Maar daarover ga ik eerst nog wat opzoekwerk moeten verrichten, eventueel gewoon in de winkel navragen wanneer ik de men goesting gevonden heb :)

Agoniser lvl 60 barb

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:10
Zumbaba schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:28:
[...]

vandaar de Sli, en ik vermoed dan dat ik de 2 monitors op 1 kaart ga moeten hangen en de tv op de andere. Maar daarover ga ik eerst nog wat opzoekwerk moeten verrichten, eventueel gewoon in de winkel navragen wanneer ik de men goesting gevonden heb :)
volgensmij gaat dat niet lukken.. als je beide kaarten appart eraanhangt, zonder SLI gaat dat wel. dan kun je 4 monitoren, en anders volgensmij toch echt maar 2...

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-05 10:01
Een 4850 X2 heeft 4 DVI poorten, die kaarten zullen er bij NVidia ook vast wel zijn. Ik kan ze alleen zo snel niet vinden :P

Hier de 4850 X2:

Afbeeldingslocatie: http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/1/9/0/190344/img/1/G.jpg

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Pagina: 1