• Jonne c.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 13:00
daarnet effe 3D mark 2006 geinstalleert, zat bij mn mobo
hij was bezig met de test, en plots wordt mijn scherm zwart, mn muziek blijft wel spelen...
als ik mij goed herinner had ik dit ook een maand ofzo geleden toen ik een game starte...
aangezien ik nooit game heb ik er niet echt last van, maar kzou toch eens willen weten aan wat het ligt

volgens mij is het de graka die te warm wordt (x1950pro met passieve accelero s1)
temperatuur iddle: 40°
na een reset werkt het beeld wel weer
wat denken jullie :)

systeem:
Maximus Formula II - Q9550 - G.E.I.L. 1066 4Gb - X1950 pro - Scythe Mugen 2 - Accelero S1r2 - X-Fi Extreme Music - Thermaltake CM 750W - Antec P182 - G11 - G5 - Wacom Graphire - X540

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:35

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Tsja, dit kan natuurlijk aan vanalles liggen :) Je zult toch echt zelf even moeten testen, waarbij je wellicht wat hebt aan de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Ik zou eerst eens kijken of je drivers wel up-to-date zijn (zowel graka als mobo). Krijg je wel een score uit 3D Mark? Kun je alt-tabben als je scherm zwart wordt, of kom je helemaal niet meer terug in Windows en moet je je computer handmatig resetten?

[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 17-04-2009 12:43 ]

Rail Away!

• Jonne c.
hangen/opstart troubleshoort leert mij niet veel, kaart is niet overklokt
score krijg ik niet, de test is ongeveer 1 minuut bezig en dan wordt het scherm al zwart
geen idee als ik kan alt tabben, ik vermoed van wel, aangezien de livestream gewoon blijft spelen
het scherm blijft dan wel zwart, enkel reset via case werkt :)

drivers weet ik niet precies, ik had een tijdje geleden wel eens nieuwe geinstalleerd maar daardoor had ik problemen met suitcase enzo (vraag mij niet hoe het komt) dus heb ik ze weer gedeinstalleerd

• Jonne c.
ik lees hier dit topci: klaaspyro in "zodat ik een spel start, krijg ik een zw..."
miskien dat het dat is

kheb met de accelero de rams gekoelt maar verder niets:

edit: nog dit topic gevonden, waarschijnlijk is dit idd het probleem (ATI x1950 Pro - crash topic)

[ Voor 24% gewijzigd door Jonne c. op 17-04-2009 13:23 ]