Beste mensen,
Ik heb dagenlang geGoogled om een oplossing te vinden voor mijn probleem, helaas niet gelukt. Ik heb wel gevonden hoe de waarde te resetten maar dit is niet de bedoeling...
Om maar gelijk met het probleem op de proppen te komen:
Ik heb meerdere checkboxen met waarden, en deze waarden moeten in een textbox gezet worden.
De checkboxen worden dynamisch door PHP aangemaakt, dit werkt verder gewoon.
Het erin zetten is me gelukt met een
maar het verwijderen lukt niet.
De waarden worden allemaal afgescheiden van elkaar met een ", " en de bedoeling is dat als er meerdere zijn geselecteerd en je vink een checkbox uit, dat dan alleen deze wordt verwijderd.
Ik ben verder niet echt bekend met javascript, maar ik denk zelf dat het moet lukken met een check, waar de value op de waarde van de checkbox lijkt, maar ik heb geen idee hoe dit te doen.
Het script is voor een soort message systeem, en het verzenden, ontvangen etc lukt allemaal. Alleen het verwijderen van de gebruiker als je de checkbox uit vinkt niet.
Ik zou het ten zeerste appreciëren als jullie mij zouden kunnen helpen.
Hieronder mijn code:
Ik heb dagenlang geGoogled om een oplossing te vinden voor mijn probleem, helaas niet gelukt. Ik heb wel gevonden hoe de waarde te resetten maar dit is niet de bedoeling...
Om maar gelijk met het probleem op de proppen te komen:
Ik heb meerdere checkboxen met waarden, en deze waarden moeten in een textbox gezet worden.
De checkboxen worden dynamisch door PHP aangemaakt, dit werkt verder gewoon.
Het erin zetten is me gelukt met een
code:
1
| document.getElementById('to').value += naam; |
maar het verwijderen lukt niet.
De waarden worden allemaal afgescheiden van elkaar met een ", " en de bedoeling is dat als er meerdere zijn geselecteerd en je vink een checkbox uit, dat dan alleen deze wordt verwijderd.
Ik ben verder niet echt bekend met javascript, maar ik denk zelf dat het moet lukken met een check, waar de value op de waarde van de checkbox lijkt, maar ik heb geen idee hoe dit te doen.
Het script is voor een soort message systeem, en het verzenden, ontvangen etc lukt allemaal. Alleen het verwijderen van de gebruiker als je de checkbox uit vinkt niet.
Ik zou het ten zeerste appreciëren als jullie mij zouden kunnen helpen.
Hieronder mijn code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
| <?php if(isset($_GET["to"])){ $to=$_GET["to"].", "; } if(isset($_GET["sub"])){ $sub=$_GET["sub"]; } if(isset($_GET["msg"])){ $msg=$_GET["msg"]; } include("connect.php"); $getit=mysql_query("SELECT `user` FROM `users`")or die(mysql_error()); $total=mysql_num_rows($getit); ?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Nieuw Bericht</title> <link rel="Stylesheet" type="text/css" href="../CSS/mail.css"> <script language="javascript"> function to(name){ document.getElementById('to').value += name; } </script> </head> <body> <div class="adressen"> <form name="adressen"> <input name="Iedereen" type="checkbox" onchange="to('<?php $names=mysql_query("SELECT * FROM `users`")or die(mysql_error()); while($name=mysql_fetch_array($names)){ echo $name["user"].", ";}?>')" />Iedereen<br /> <?php $names=mysql_query("SELECT * FROM `users`")or die(mysql_error()); while($name=mysql_fetch_array($names)){ ?> <input name="<?php echo $name["user"];?>" type="checkbox" onchange="<?php echo "to('".$name["user"].", ')";?>" /><?php echo $name["user"];?><br /> <?php } ?> </form> </div> <div class="new_mail"> <table> <form name="newmail" method="post" action="send.php"> <tr> <td>Aan:</td> <td><input name="to" id="to" type="text" size="66" value="<?php echo $to;?>"></td> </tr> <tr> <td>Onderwerp:</td> <td><input name="subject" type="text" size="66" value="<?php echo $sub;?>"></td> </tr> <tr> <td>Bericht:</td> <td><textarea name="message" cols="50" rows="10"><?php echo $msg;?></textarea></td> </tr> <tr> <td><input type="submit" value="Verzenden!" /></td> <td></td> </tr> </form> </table> </div> </body> </html> |