Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwsbrief emailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-11 14:58

DJVG

Gewoon DJVG

Topicstarter
Lieve Devvers,

Misschien dat ik het verkeerd doe, of misschien is het een bugje, ik weet het niet zeker.

Ik ontvang mijn nieuwsbrief op 123@domein.nl, nu wil ik dit aanpassen naar 456@domein.nl, zodat ik de nieuwsbrief op 123@domein.nl niet meer ontvang. Dit doe ik op deze pagina.

Maar als ik mijn e-mailadres aanpas in dat veld, en ik klik het radio button "Aanmelden / instellingen wijzigen" aan en druk op "Verzenden". dan krijg ik netjes te zien: "Je wijzigingen zijn doorgevoerd.", maar ik ontvang de nieuwsbrief op beide adressen.

Klopt dit, of kan ik dus de nieuwsbrief naar meerde adressen laten verzenden en moet ik als ik een e-mailadres wil afmelden dus dat e-mailadres intypen en dan op afmelden drukken?

Met vriendelijke groet,
DJVG

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik zie in de database bij jouw userid twee e-mailadressen staat, namelijk 'jouwnaam'@wanadoo.nl en het email adres wat in je profiel staat.

Maar je kan inderdaad op meerdere e-mailadressen de nieuwsbrief ontvangen als je dat wilt. Als je je dus wilt afmelden moet je ook het juiste e-mailadres opgeven :)

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-11 14:58

DJVG

Gewoon DJVG

Topicstarter
Oke bedankt, dat was het enige wat ik wilde weten!

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

prima :)

Dit topic is gesloten.