EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Alpha P3125 lijkt me wel een goeie. Volgens de reviews tenminste.
Fox
Fox
Verwijderd
'k Heb een Tenmax Dual cooler. Doet het ook goed voor relatief weinig geld. Te koop bij www.comptechworld.nl . Krijg m'n PIII 450 makkelijk boven de 500 MHz zonder dat de processor boven de 40 graden uit komt.
ik heb twee 60*60*25 fannetjes op een (bijna) standaard heatsink geschroefd, het steekt wel wat over maar blazen...
en dat kostte me 2*15 piek bij de electronicaboer op de hoek
en dat kostte me 2*15 piek bij de electronicaboer op de hoek
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Bedankt voor jullie reakties. Ik heb uiteindelijk de FAP3125S van ComputerNerd besteld, 1 nadeel waarschijnlijk, ik kan maar 2 Dimmslots gebruiken ipv 3, en ik moet de PC niet al teveel verplaatsen vanwege het gewicht van de cooler.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ollie>
heb je echt een andere koeler nodig om je 450 @ 500 onder de 40 te houden? Mijn 450 @ 558 draait met retail koeler nog onder de 40 graden
heb je echt een andere koeler nodig om je 450 @ 500 onder de 40 te houden? Mijn 450 @ 558 draait met retail koeler nog onder de 40 graden
Verwijderd
Nou als ik op de standaard frequentie van 450 MHz draai heb ik al een temperatuur van 33 graden. Als ik de boel opschroef tot boven de 504 heb ik na een aantal heftige games een temperatuur die oploopt tot ca. 38 graden. Overigens stond in de vorige C!T een aardig artikeltje over coolers.
Verwijderd
Past zo'n P3 cooler ook op een Celeron Slot1 Cpu??? Of zitten die bevestigingspunten anders...???
Thanx
Big Tazzz
Thanx
Big Tazzz
Ollie,
SNap het niet helemaal, 38 graden is toch prima,
mijn dual C466@525/1.9v draait al een tijdje op 41 graden. Zie het probleen dus ook niet zo. Veel hogere temp. boven de 55 enzo, dan is koelling gewenst, nu, bij 38 graden. nee.
Hamish
SNap het niet helemaal, 38 graden is toch prima,
mijn dual C466@525/1.9v draait al een tijdje op 41 graden. Zie het probleen dus ook niet zo. Veel hogere temp. boven de 55 enzo, dan is koelling gewenst, nu, bij 38 graden. nee.
Hamish
Verwijderd
Zonder de Tennmax dual cooler denk ik dat ik zeker in de zomermaanden (de boel staat op een zolder met plat dak) een leuk eitje kan bakken op Heatsink van m'n Proc. Wordt natuurlijk wel een soort scrambled egg dan.
Nadeel trouwens van meer blaaskracht is dat er ook veel meer lucht aangezogen wordt. Ik brand vaak s'nachts cd's die zo fijn uitgeworpen worden als het branden klaar is. Handig voor de aan te zuigen lucht want die gaat dan lekker via de nieuw ontstane sleuf naar binnen. Dat is stofnesten geblazen in de brander. 'k Heb nu maar een aantal andere openingen aangebracht om dit te voorkomen.
Nadeel trouwens van meer blaaskracht is dat er ook veel meer lucht aangezogen wordt. Ik brand vaak s'nachts cd's die zo fijn uitgeworpen worden als het branden klaar is. Handig voor de aan te zuigen lucht want die gaat dan lekker via de nieuw ontstane sleuf naar binnen. Dat is stofnesten geblazen in de brander. 'k Heb nu maar een aantal andere openingen aangebracht om dit te voorkomen.
Pagina: 1