Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,
Aankomend schoolvakantie ga ik een Asia tripje maken en naast mijn tandenborstel wil ik graag een Digitale Fotocamera meenemen. Ik hoef geen professionele dSLR of eentje waarvan de lens meer waard is als mijn hele kofferinhoud. Ik zocht meer een camera die gewoon MOOI uitziet en daarnaast een grote lcd scherm heeft.

Nu heb ik enig onderzoek gedaan. Sony heeft hele mooie (T700 en T900), maar ik vermoedt dat de batterij het niet lang uithoudt.
Canon en Lumix vind ik nogal dikkig, het moet wel broekzakformaat zijn (geen baggy broeken).
Nou weet ik eerlijk gezegd geen reet van camera's en de beste merken op digitale gebied.

De keus is eigenlijk te groot voor een beginneling zoals ik, daarom hoop ik dat jullie mij beter op weg kunnen helpen met het kiezen van een camera.

Mijn eisen:
Broekzak formaat, niet te dik en niet groter dan mijn HTC touch.
Batterij MINIMAAL 6 uur per dag! (als dit niet haalbaar is neem ik wel een extra batterij mee).
MOOI design (natuurlijk is dat subjectief, maar zo een powershot zal door niemand mooi worden gevonden) het liefst met een opvallend kleurtje.
Merk; ja maakt me niet uit zolang het maar geen onedaybrand is.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:08

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Een eigen topic hiervoor openen is wat overdreven, je vraag past prima in dit topic:

Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Dit topic is gesloten.