Toon posts:

Vette AE composition! Check en Feedback please!!

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb een korte promo clip gemaakt waarbij een gast over een auto heen springt. Graag zou ik hier wat feedback op krijgen, verbeter punten etc.

Check:
*spam*

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 16-04-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hallo imfunnytoo, welkom op GoT!

Voor filmpjes en andere bewegende voorwerpen kan je terecht in het volgende verzameltopic:
Post hier je motion graphics en / of video!

Qua feedback: misschien kan je hem / jezelf (?) wat hoger laten springen zodat er ook echt duidelijk over de auto heen wordt gesprongen?
Hoe je dat doet kan ik je niet uitleggen, maar met een staalkabel oid kom je vast al een heel eind voor een goed zichtbaar effect :) (later in after effects natuurlijk de kabel wegwerken)

Helaas heb ik nu even geen lolbroek aan, dus ik begrijp niet echt wat er grappig aan was. Daar zou je wellicht ook nog aan kunnen werken.

Verder vraag ik me af of dit niet een heel klein beetje een verkapte poging tot spam is (is de energiedrank echt of nep?), maar omdat ik aardig ben voor nieuwe forummensen zeg ik daar verder niets over :Y
Ja, het klinkt nu misschien of ik onder een steen lig, maar ik drink geen energiedrankjes, ik bruis standaard al *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ Wat hij zegt. En kijk ook even hier: spam

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.