Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gezocht: megakast (voor bouw hovercraft)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een eigenlijk een vette big/fulltower, waarin ik een 'redelijk doch toereikend' aantal fans in kwijt kan, nl:

intake:
front 120mm,
onderkant 2x120mm
zijkant 2x120mm, 2x80mm/92mm
outtake:
top 2x120mm
zijkant 3x120mm

ook gezocht: geluidsdichte container + oordopjes

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Die bigtower bij N*rr*d voldoet wel denk ik.
Kan je makkelijk wat in kwijt. en is niet zo duur dat je spijt krijgt bij het weghalen van zoveel metaal (hoeveel 120's? 10? da's een flinke hap uit je kast dus je moet niet te veel uitgeven aan metaal dat je er toch weer uit mod.

Geluid? doe net als ik: Bouw er een mooie dikke houten geisoleerde serverkast omheen met wieltjes en handvaten. Bouw haar zo dat je genoeg ruimte hebt voor flow naar (een) central(e) intake gat(en). Je hoort niets en het is nog handig voor lanpartys ook! (geen beschadigde spullen en makkelijk te vervoeren)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
sinds wanneer heb jij dat dr q???????

koop een DW-01 die antec look a like bigtower is dat

Audi A8 W12 6.0

• Dr.Q
sinds volgende week :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nog wel of ik er echt zoveel fans in bouw (ik denk dat waterkoeling voor hetzelfde bedrag wat effectiever is).
Maar leuk is het wel!

• Dr.Q
maakt wel veel herrie. Ik dacht van: och valt wel mee een paar 120's en 80's enzo.
Niet dus, vandaar dat ik met die serverkast bezig ben (just being enthousiastic...)

tweak on!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, eerst nam ik je niet serieus... 10 120mm fans, yeah right, wie wil dat... Maar goed: wees erop voorbereid dat je kast veel van haar stevigheid verlies door dit soort overdreven mods... Ik heb zelf 4 120mm gaten + fans erin zitten en vind dit al een pokkeherrie (kast is niet merkbaar slapper, ik kan er nog op zitten (niet op fingerguards), dus dat zit wel goed)...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 21:20 schreef Grrrrrene het volgende:
Hmm, eerst nam ik je niet serieus... 10 120mm fans, yeah right, wie wil dat... Maar goed: wees erop voorbereid dat je kast veel van haar stevigheid verlies door dit soort overdreven mods... Ik heb zelf 4 120mm gaten + fans erin zitten en vind dit al een pokkeherrie (kast is niet merkbaar slapper, ik kan er nog op zitten (niet op fingerguards), dus dat zit wel goed)...
Dat weet ik, en ga die fans ook maar niet te dicht bij elkaar plaatsen, en ik zal een zeer stevige kast gaan gebruiken, maar als ik alle kosten bij elkaar optel zit ik zo op 1000 piek (met digidoc erbij) en dan is het gat met zo'n leuk diepvrieskastje van 1600 piek toch al errug klein aan het worden, en mijn geldvoorraad dan ook :(

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Je kan beter geen kast kopen en alleen die zeecontainer gebruiken!
Of je mobo in een grote papegaaien kooi monteren, en die luchtschoepen op de kooi monteren.
Dan heb je wel iets wat niemand heeft >:)

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

als je gewoon ff een airduct maakt en die fies op een SuperOrb zet (wel ff voorzichtig met montage :?) dan heb je zat aan aan enkele ventilatortjes, Bij voorbeeld:
-1 voor op airduct (120 mm, 100 CFM oid)
-1 voor op pcikaarten en ram (120 mm, 100 CFM oid)
-1 80 mm Outtake bovenin (80 CFM oid, delta)
-1 80 mm Outtake front (80 CFM oid)
en 60 mm Outtake achterkant( 20 CFM oid)

Dat is volgens mij een stuk goedkoper en werkt goed >:)

Denk niet dat meer veel zin heeft........:?

JayGTeam (213177)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
je krijgt je CPU toch niet onder kamertemp. dus waarom zoveel fans?? met een paar 120 fans heb je denk ik wel genoeg...ga naders gewoon voor waterkoeling met peltiers :9~

Verwijderd

Hey stefana3a_revision_1,

Als je een zeiltje erbij plaatst op je kast, kun je zo naar Amerika zeilen, heb je helemaal geen wind voor nodig... 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nou eens 2 of 3 delta's neem (180cfm) en die als intake gebruik, en voor de rest geen outtake, alleen maar gaten (zelf effe boren/zagen/dremelen).

Zou dat goed willen?

Verwijderd

Antec SX1240
Nu een mooie aanbieding:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/130795/1
Pagina: 1