Toon posts:

2 schermen met verschillend beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Vandaag vond ik een een 'TFT-shermpje', dat zou ik nu graag als tweede monitor gaan gebruiken. Ik slaag erin om op het scherm te klonen, maar ik zou graag op beide schermen verschillende handelingen kunnen uitvoeren.(Vb.: op het ene scherm wat surfen en op het andere wat chatten).

Ik heb een Nvidia geforce 7900 GS (ik weet het, ik ben aan vernieuwing toe |:( ) en mijn ene scherm heeft een resolutie van 1280 bij 1024 pixels het andere kleinere scherm 1024 bij 768 pixels. Is het ook mogelijk beide schermen hieraan aan te passen?

Google helpt me niet echt vooruit omdat nergens echt duidelijk beschreven staat wat je moet doen. Zou iemand me stapsgewijs kunnen vertellen wat ik moet doen?

Bij voorbaat dank op uw reacties.

Jazzy

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rechter muis knop op de desktop, eigenschappen, beeld, 2e monitor aanvinken en dan "Bureaublad uitbreiden naar deze monitor"

klaar

Verwijderd

Topicstarter
Dat '2de monitor' aanvinken, moet dat bij Bureaublad>rechtermuisknop>tabblad 'eigenschappen'? Indien het zo moet vind ik deze optie niet terug.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
Rechtermuisknop op bureaublad > NVIDIA Control Panel > Setup Multiple Displays

en dan bureaublad uitbreiden naar dit en dat beeldscherm (merk/model van je 2e schermpje)

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-02 10:14
Ultramon is een programma wat je helpt bij 2 of meer schermen, je kunt je 1e scherm extenden en je krijgt opties in je vensters erbij