Beste Tweakers,
Op jullie aanraden en met jullie hulp heb ik inmiddels 3 weken onderstaand systeem draaien. Voornamelijk samengesteld en gebaseerd op het BBG Game systeem. Hier en daar wat veranderingen. Heb het besteld bij Zercom, en bijna alles liep vlekkeloos. Een fijne winkel! (ze hebben het ook in elkaar geknutseld)
Ik heb er windows XP Pro opgezet (met NET2.0 geïnstalleerd). Het systeem loopt erg lekker! mijn complimenten! Het systeem werkt altijd goed, op een enkele moment na, wat heel karakteristiek is:
Als ik PC aan zet, weg loop en even weg blijf (10 min tot uur), dan heeft hij de neiging om zodanig vast te lopen dat de volgende dingen gebeuren:
-Muis (op bureaublad) kan ik bewegen
-Taakbalk en systeembalk rechtsonder geeft zandloper
-mappen kan ik niet aanklikken (er gebeurt niets)
-ik kan wel in taakbeheer middels ctrl+alt+del
-als ik daar de processen kijk, ziet er niet echt gek uit naar mijn mening
-als ik wat willekeurige processen ga beëindigen, komt er een klein beetje leven uit PC, het STARTmenu springt omhoog (omdat ik toch klikte), de mappen gaan open (omdat ik toch klikte) etc. etc. De acties gaan vertraagd. Maar hij valt wel weer in ZOMBIEstand...
-als ik PC wil afmelden of afsluiten via taakbeheer dan doet hij dat niet...
Als ik PCknop fysiek uitschakel en inschakel is er niets aan de hand...
Heeft hier iemand ervaring mee? Of weet iemand wat het kan zijn?
Op jullie aanraden en met jullie hulp heb ik inmiddels 3 weken onderstaand systeem draaien. Voornamelijk samengesteld en gebaseerd op het BBG Game systeem. Hier en daar wat veranderingen. Heb het besteld bij Zercom, en bijna alles liep vlekkeloos. Een fijne winkel! (ze hebben het ook in elkaar geknutseld)
Ik heb er windows XP Pro opgezet (met NET2.0 geïnstalleerd). Het systeem loopt erg lekker! mijn complimenten! Het systeem werkt altijd goed, op een enkele moment na, wat heel karakteristiek is:
Als ik PC aan zet, weg loop en even weg blijf (10 min tot uur), dan heeft hij de neiging om zodanig vast te lopen dat de volgende dingen gebeuren:
-Muis (op bureaublad) kan ik bewegen
-Taakbalk en systeembalk rechtsonder geeft zandloper
-mappen kan ik niet aanklikken (er gebeurt niets)
-ik kan wel in taakbeheer middels ctrl+alt+del
-als ik daar de processen kijk, ziet er niet echt gek uit naar mijn mening
-als ik wat willekeurige processen ga beëindigen, komt er een klein beetje leven uit PC, het STARTmenu springt omhoog (omdat ik toch klikte), de mappen gaan open (omdat ik toch klikte) etc. etc. De acties gaan vertraagd. Maar hij valt wel weer in ZOMBIEstand...
-als ik PC wil afmelden of afsluiten via taakbeheer dan doet hij dat niet...
Als ik PCknop fysiek uitschakel en inschakel is er niets aan de hand...
Heeft hier iemand ervaring mee? Of weet iemand wat het kan zijn?
Systeem
AMD Phenom II X4 940 Black Edition | HDZ940XCGIBOX
Cooler Master Centurion 590 | RC-590-KKN1-GP
Cooler Master Silent Pro M600 | RS-600-AMBA-D3
Creative Labs Fatal1ty Gaming | 51MZ0310AA001
GigaByte MA790X-UD4
Hardware Installatie (assemblage)
Logitech MX518 | 931352-0311
OCZ 4GB, DDR2, PC2-8500, 1066 MHz | OCZ2P10664GK
OCZ TECHNOLOGY OCZ Keyboard Alchemy Series Elixir II for Gaming *Qwerty* - OALKBELX2US
Samsung SH-S223F | SH-S223F/BEBE
Sapphire PCIe 1024MB HD4870 T2xD LiRe
Scythe Mugen 2 SCMG-2000
Western digital VelociRaptor SATA Hard Drives | WD1500HLFS