Verwijderd
hmmm, leuk werk!
Voor de mensen die niet van ingewikkeld doen houden: koop een 550w Enermax ofsow.
Voor de mensen die niet van ingewikkeld doen houden: koop een 550w Enermax ofsow.
Verwijderd
Whahahahaha 
Mijn houte kassie heeft staks 5voedingen.
(1050Watt).
Ziet er idd. erg netjes uit.
Mijn houte kassie heeft staks 5voedingen.
Ziet er idd. erg netjes uit.
Wat zit er allemaal in dan:?Op dinsdag 27 februari 2001 19:33 schreef Tweaky het volgende:
Mijn houte kassie heeft staks 5voedingen.(1050Watt).
k vind het er wel netjes uitzien
Audi A8 W12 6.0
k vind het er wel netjes uitzien
Audi A8 W12 6.0
valt wel mee als je na gaat dat een wasmaschine op 2200 watt draait,Op dinsdag 27 februari 2001 19:37 schreef masterwill het volgende:
zal lekker zijn voor de stoppen van de meterkast die 5 voedingen
Audi A8 W12 6.0
wat moet je in godsnaam met vijf voeding je zou je kast vast moeten zettn sjorbanden aan
schijft die weg door de airflow van al die koelers in die voedingen en dan nog iets word dat alemaal niet een beetje warm
als het voor koelers is heb je er echt niet veel aan dan moet je wel een extern doen want anders zie ik het nut er niet van in
schijft die weg door de airflow van al die koelers in die voedingen en dan nog iets word dat alemaal niet een beetje warm
Verwijderd
Een pomp voor m'n water koeling. Dat ding haalt al bijna 1 voeding onder uit.Op dinsdag 27 februari 2001 19:35 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in dan:?
Al m'n scsi troep zit ook op een voeding.
Dan zal d'r ook nog een voeding voor m'n fans worden... en voor voeding 5 heb k nog geen idee.
Het zijn allemaal voedingen van 180 tot 250 watt. Niet van die zware dus.
Verwijderd
En daarom is dus m'n kast ingedeeld in apparte kamers... Zo kan k dus in elk deel van de kast m'n airflow regellen.Op dinsdag 27 februari 2001 19:42 schreef the_executor het volgende:
En dan nog iets word dat alemaal niet een beetje warmals het voor koelers is heb je er echt niet veel aan dan moet je wel een extern doen want anders zie ik het nut er niet van in
Verwijderd
wasmachine staat de niet de hele dag aan.Op Tuesday 27 February 2001 19:39 schreef delyver het volgende:
[..]
valt wel mee als je na gaat dat een wasmaschine op 2200 watt draait,
trouwens, wat moet je met 5 voedingen.
das goed voor meer dan 20 hardware-onderdelen:D
Wat dacht je van een 12 Volt adapter aan de buitenkant voor je fannetjes?
www.waterkoeling.nl/artikelen/voeding.shtmlOp Tuesday 27 February 2001 20:16 schreef WebMaster het volgende:
ik zie dat je ze intern gekoppeld hebt, hoe werkt dat?
Verwijderd
LoL 210 watt per voeding !! HAHA kan je beter 2 enermax 500 watt kopenMijn houte kassie heeft staks 5voedingen. (1050Watt).
ik zie eigenlijk niets speciaals in die kast wat een reden zou zijn om er een 2e voeding in te hangen ????
sn@ke waar heb jij die thermosonic koeler gekocht ????
sn@ke waar heb jij die thermosonic koeler gekocht ????
Verwijderd
Dat van die 2e voeding heb ik ook gedaan. Foto's volgens nog. Maar het werkt heel mooi. Foto's van mijn waterkoeling project volgens straks nog wel in een aparte topic. 
Greetz
Greetz
Verwijderd
Nee, voedingen had k nog liggen. Kost dus nix.Op Thursday 15 March 2001 19:56 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
LoL 210 watt per voeding !! HAHA kan je beter 2 enermax 500 watt kopen
En het zijn er nog maar 4. K had nog een fan nodig.
Isw niet zo heel moeilijk om in deze kast 2de voeding te bakken, het is of een inWIN q500 (of zo`n aopen HQnogwat wat ook gewoon die inwin is) inWIN levert deze kast ook met een redunante voeding (hottswappable dubbele voeding) als serverkast 
de schroefgaten zitten er al in
ik heb in mijn INwin Q500 een redunante voeding zitten
de schroefgaten zitten er al in
ik heb in mijn INwin Q500 een redunante voeding zitten
hoezo ??? lijkt me simpel dat ik wil weten waar die dingen te koop zijn lijkt me wel een goed koelertje.
Verwijderd
Ik heb em gekocht van een kerel die er een review van gaat maken. Hij had er 2 gekregen rechtstreeks uit Taiwan ofzo
. Hij had er maar 1 nodig dus voor 40 piek heb ik die andere gekocht.
Het standaard fannetje wat erop zit standaard zuigt een beetje volgens mij. Daarom ga ik er binnenkort een 80 of 90 mm op maken.
Mijn Duron is nu max. 50 graden. (Specs zie onder).
Ik hoop dat dat met die 80/90mm rond de 45 max komt. De heatsink is vet goed. Met een 7k rpm. koeler is ie beter dan de FOP38 (Volgens een test). Standaar kan je em vergelijken met de SuperOrb (Maar dan 15 decibel minder
)
Ik heb geen flauw id waar je die koeler kunt kopen.
mzls
Het standaard fannetje wat erop zit standaard zuigt een beetje volgens mij. Daarom ga ik er binnenkort een 80 of 90 mm op maken.
Mijn Duron is nu max. 50 graden. (Specs zie onder).
Ik hoop dat dat met die 80/90mm rond de 45 max komt. De heatsink is vet goed. Met een 7k rpm. koeler is ie beter dan de FOP38 (Volgens een test). Standaar kan je em vergelijken met de SuperOrb (Maar dan 15 decibel minder
Ik heb geen flauw id waar je die koeler kunt kopen.
mzls
Pagina: 1