Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Er zijn natuurlijk heel veel topics met nummerbehoud, ik snap ook wel hoe dat in zijn werk gaat maar ik heb een iets andere vraag. Ik had eerst een tijdje een abonnement van debitel. Dat abonnement had ik opgezegd, en toen heb ik een tijdje (3weken ofzo) met een ander nummer gebeld(van KPN). Maar nu heb ik weer een abonnement met mobiel besteld bij Hi. Daar heb ik aangevinkt dat ik nummerbehoud wil, het nummer dus van debitel. Kan dit? En hoe lang gaat dit duren? Want op de Hi site staat dat ze nog schriftelijk contact met me gaan opnemen. Maar ondertussen moet ik wel alle bel en SMS kosten betalen bij een "Nummerbehoudnummer".
Groeten,
Kevin

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wat laat je om contact op te nemen met de klantenservice van de provider?
Die hebben jouw gegevens in het systeem staan en kunnen haarfijn uitleggen wat er mogelijk is!
Zodoende zou ik daar morgen eerst maar is werk van maken, want wij GoTters zijn geen klantenservice ;)

Succes!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor moet je toch echt bij de klantenservice zijn.

Dit topic is gesloten.