Verwijderd

Topicstarter
Hoy,

Ik sta op het punt van een Samsung LE32a456 32" LCD TV te kopen maar ik heb een paar vragen...

1 : Kan ik deze TV op mijn PC aansluiten? (HDMI - HDMI).

2 : Kan ik mijn Creative Inspire T5400 (5.1) boxen op deze TV aansluiten?

Mvg,

Jan

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Misschien dat je zelf ook wat onderzoek kunt doen, bijvoorbeeld of je speakerset een optische ingang heeft.
Vraag 1 is sowieso ja.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik heb deze TV ook, ja je kunt je PC aansluiten via VGA, of via een DVI > HDMI kabel.

En de optische uitgang op de TV doet alleen stereo, dus je zult wat anders moeten verzinnen om surround geluid op je speakerset te krijgen

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:09:
Ik heb deze TV ook, ja je kunt je PC aansluiten via VGA, of via een DVI > HDMI kabel.

En de optische uitgang op de TV doet alleen stereo, dus je zult wat anders moeten verzinnen om surround geluid op je speakerset te krijgen
Oké, maar dat van DVI - HDMI wist ik al.. Maar gaat HDMI - HDMI ook? Ik heb namelijk een videokaart met HDMI output.

Mvg,

Jan

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:19:
[...]

Oké, maar dat van DVI - HDMI wist ik al.. Maar gaat HDMI - HDMI ook? Ik heb namelijk een videokaart met HDMI output.

Mvg,

Jan
Dat is nog beter zelfs. Let op dat een hdtv maar enkele hd resoluties accepteert over hdmi. Zet dus de resolutie van je pc eerst goed, voordat je m op de tv aansluit.

Dit is meestal 1280x720 en misschien 1920x1080. Gebruik dus niet de 1366x768 resolutie want dat accepteert de tv niet.

Of je surround op de tv kan worden aangesloten kan je zelf bekijken. Check welke ingangen de surround heeft om dingen op aan te sluiten. Het leek erop dat ik stereo tulpjes zag op een foto? Een optische ingang is meestal het makkelijkste.

Kijk ff in de handleiding op samsung.nl welke audio out mogelijkheden de tv heeft.
De stereo tulpjes kunnen ook want de tv geeft sowieso altijd niet meer dan stereo door wanneer je een externe bron op de tv aansluit zoals een dvd speler.

[ Voor 30% gewijzigd door Ferry34 op 17-04-2009 01:17 ]

Pagina: 1