Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista][XP] Vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet echt waar dit beter wordt gepost dan hier.

[Vista] vraag #1
Onlangs hebben we Windows Vista 64-bit aangekocht, tijdens de clean-install bleek dat hij de serial key niet wou aannemen... Maar na een paar dagen na de installatie deed hij dit wel... Toen ik opnieuw geprobeerd heb Windows Vista te installeren op een geformatteerde hardeschijf, wou hij WEER die serial key NIET aannemen...

Zowel ik, als verschillende andere personen hebben de serial key ingegeven, om eventuele typfouten te vermijden, en bij iedereen wou hij deze niet aannemen tijdens de installie... Nu is mijn vraag, waarom?
---
[Algemeen] vraag #1
Binnekort koop ik mij een nieuwe harde schijf aan, die ik ga opdelen in verschillende partities:
Windows XP OS
Windows Vista OS
Afbeeldingen
Muziek
Documenten

Nu vroeg ik mij af, neem nu ik wil adobe photoshop installeren, en toch op beide OS'en gebruiken. Moet ik dan op beide partities adobe photoshop installeren? of kan ik eventueel een 3de partitie aanmaken waar ik al mijn software op installeer?
---
[Algemeen] vraag #2
Als ik firefox gebruikte, en ik sommige websites bezocht, vond mijn spybot search and destroy, toch wel redelijk wat tracking cookies; bv: doubleclick.net... Nogtans had ik bij websites blokkeren, doubleclick.net ingegeven, en toch kwam die tracking cookie derdoor ( op zowel Windows Vista als Windows XP )... Hoe zorg ik ervoor dat deze dergerlijke "tracking cookies" nietmeer worden opgeslagen op mijn pc?
---
[XP] Vraag #1
Toen ik nog windows XP had, gebruikte ik dagelijks Microsoft Office 2007... dikwijls sloeg mijn computer tilt, en starte hij opnieuw op, en de source van de foutmelding kwam uit op een .tmp bestand aangemaakt door Microsoft Office Word 2007... Waarom sloeg mijn pc uit, ipv dat Word nietmeer reageerde?
---

Alvast hartelijk bedankt, en sorry als dit niet het juiste forum is.
---

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 20:42
[Vista] vraag #1

Kan zijn dat je een OEM licentie sleutel gekregen hebt en een retail DVD.
Kan ook zijn dat het met service packs te maken heeft, een productsleutel voor service pack 3 werkt niet op een installatie van xp met service pack 2 (Geen idee waarom maar het is zo.)
Wat ik dan meestal doe is een illegale product sleutel op internet zoeken die wel werkt tijdens installatie, als installatie dan klaar is dan productsleutel verwijderen en vervangen door de echte, ik activeer productsteutel dan telefonisch.

[Algemeen] vraag #1

De software schrijft ook in het register weg, dus het is verstandiger om het op beide partities te installeren ja.
"Eigenlijk" moet je dan wel 2 licenties hebben, kan evt. problemen met activeren als je het de 2e x activeerd op je 2e partitie. Maar goed ik weet zo niet hoe activatieprocedure van adobe verloopt.

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
De software schrijft ook in het register weg, dus het is verstandiger om het op beide partities te installeren ja.
Het is misschien niet verstandig, maar het werkt dus :)