Toon posts:

[Apache] Installeren op c:\, htdocs op d:\ mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals velen hier, heb ik twee partities: c voor windows en programma's, d voor documenten. Om hier consequent mee om te gaan, wil ik Apache en MySQL installeren op c, terwijl de data (htdocs vana Apache, databases van MySQL) op d komt. Ik wil de laatste versie van XAMPP gebruiken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Op het forum staan veel topics over het verplaatsen van je bookmarks, outlook pst files etc. van c naar d, maar mijn vraag staat er niet tussen.

Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:19:
Zoals velen hier, heb ik twee partities: c voor windows en programma's, d voor documenten. Om hier consequent mee om te gaan, wil ik Apache en MySQL installeren op c, terwijl de data (htdocs vana Apache, databases van MySQL) op d komt. Ik wil de laatste versie van XAMPP gebruiken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Op het forum staan veel topics over het verplaatsen van je bookmarks, outlook pst files etc. van c naar d, maar mijn vraag staat er niet tussen.

Ik ben benieuwd :)
In de documentatie van Apache is wel het een en ander terug te vinden.
Bijvoorbeeld over DocumentRoot

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Idem voor MySQL (zie my.cnf), je kunt dergelijke software redelijk uitgebreid configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Configuratie van server software hoort in Windows Servers en Server-software

Echter had je zoals je hierboven ziet, door wat te zoeken ook het antwoord wel kunnen vinden, dus doe ik deze dicht.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.