Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort internet 4MB met telefonie - bundel kan ik niet opze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft telfort internet 4MB met telefonie. Nu heeft telfort zijn tarieven voor startkosten verhoogd (en de abbonements kosten voor 20MB internet).

Wat hij mag doen is dat hij het telefonie deel van zijn abbonement kan opzeggen, maar niet internet+telefonie. Nu worden door telfort wel startkosten berekend (en is telfort telefonie niet meer gratis). Hij kan ook niet overstappen op bijvoorbeeld Alice omdat zijn internet abbonnement wel blijft doorlopen.

Wat nu te doen? Hoe kan alsnog zowel internet als telefonie van telfort worden opgezegt? Aangezien de aanbieding waardoor hij het abbonement heeft genomen, gratis bellen + internet niet meer geldig is. Hij is niet technische dus... andere voip oplossingen werken voor hem niet.

Verwijderd

Topicstarter
Oei... verkeerde forum... wie verplaatst het naar internetproviders?

Verwijderd

De wijzigingen waar jij het over hebt lijken mij dan ook alleen voor telefonie van toepassing. En de 20MB wijziging is niet op hem van toepassing omdat hij 4MB heeft.

Dus als we heel secuur naar het probleem gaan kijken, zou je dus kunnen zeggen dat hij inderdaad van zijn Telefonie afkan, maar dat er voor hem op gebied van internet niets is veranderd.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:05:
Oei... verkeerde forum... wie verplaatst het naar internetproviders?
Ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:33:
De wijzigingen waar jij het over hebt lijken mij dan ook alleen voor telefonie van toepassing. En de 20MB wijziging is niet op hem van toepassing omdat hij 4MB heeft.

Dus als we heel secuur naar het probleem gaan kijken, zou je dus kunnen zeggen dat hij inderdaad van zijn Telefonie afkan, maar dat er voor hem op gebied van internet niets is veranderd.
Dat snap ik! maar hij kan niet zomaar bij een andere provider het "telefonie" deel bestellen aangezien het telefonie gedeelte verbonden is met het internet... hier zit toch iets wat niet helemaal klopt...

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-11 20:35
Hij kan toch gewoon voip van bijvoorbeeld voipbuster nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Gaat even om iemand niet technische... die net internet explorer kan starten... voipbuster installeren (en gebruiken) ... dat gaat niet lukken...

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 21:19
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:18:
Gaat even om iemand niet technische... die net internet explorer kan starten... voipbuster installeren (en gebruiken) ... dat gaat niet lukken...
Voipbuster installeren en gebruiken gaat op dezelfde manier als bij Telfort. Dat moet alleen eenmalig in het modem ingesteld worden (netzoals bij Telfort dus). Maar als Voipbuster echt geen optie is dan zou hij of terug moeten gaan naar een analoge lijn van KPN of moeten wachten tot zijn hele internet abonnement afloopt en dan over moeten gaan naar een andere provider met voip.

[ Voor 0% gewijzigd door Spacespider op 17-04-2009 15:16 . Reden: typfout ]

Pagina: 1