Toon posts:

NIeuwe Iphone in juni 2009!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo...

Was benieuwd naar alle geruchten die er nu zijn omtrent de eventuele nieuwe Iphone die in juni uitkomt..
Heb al het nodige kunnen lezen op internet.. maar het blijft natuurlijk gissen!

Deze foto vond ik trouwens ook nog...
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/gizmodo/2009/02/NewiPhoneSpecs.jpg

Mocht dit een beetje in de buurt komen van de nieuwe Iphone.. dan ben ik iig dolblij!! Wat een ding.. Echt in de stijl van mijn nieuwe Macbook Pro Unibody...

Wat denken jullie? :) _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Heel strak, maar het is maar een speculatie van een macfan, eender hoe hij eruitziet, bij de release mijn 3G eruit en nieuwe binnenhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 11:55
Leuk gedaan, maar ik denk dat er weinig veranderd in het design, hooguit betere interne specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 16:23
Vind het 3x niks. Lijkt alsof er een superdrive in de zijkant zit.

Andere bronnen vermelden dat het design bijna niet veranderd, maar alleen de feature set zal worden uitgebreid.
Zo zou er een betere camera inkomen, FM functionaliteiten, een kompas en meer opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:52:
Hey hallo...

Was benieuwd naar alle geruchten die er nu zijn omtrent de eventuele nieuwe Iphone die in juni uitkomt..
Heb al het nodige kunnen lezen op internet.. maar het blijft natuurlijk gissen!

Deze foto vond ik trouwens ook nog...
[afbeelding]

Mocht dit een beetje in de buurt komen van de nieuwe Iphone.. dan ben ik iig dolblij!! Wat een ding.. Echt in de stijl van mijn nieuwe Macbook Pro Unibody...

Wat denken jullie? :) _/-\o_ :9~
Fake...

Een aantal zaken die hier genoemd worden als standaard voor de nieuwe iPhone zijn al standaard. Plus een aantal zaken passen gewoon niet in apple's manier van denken.

Dus leuke foto... Maar niet meer dan dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Omdat dit soort topics vaak uitlopen op een nodeloos gefantaseer in de ruimte, zijn topics over speculaties, geruchten e.d. niet toegestaan (zie ook AMD Beleid: Geruchten). Alleen als er tenminste één bron is, mag een dergelijk topic geopend worden. Aangezien dat hier ontbreekt gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.