Toon posts:

HP DV9700 geen beeld - bekend probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben een van de ongelukkige bezitters van een HP dv9700 notebook. De grafische kaart, een nvidia 8400, heeft de geest gegeven en dit is een bekend probleem. Helaas wil HP er niets aan doen, voor alleen de serie t/m de dv9400 is een uitzondering gemaakt.

Nu ben ik waarschijnlijk niet de enige. Graag je reactie als je dezefde problemen ondervindt.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:37
JE HOEF NIET TE SCHREEUWEN IN JE TITEL...

En verder, wat wil je met dit topic bereiken? Voor garantiezaken en dergelijke hebben we namelijk Shopping Forum. Of wil je weten of dit mogelijk zelf te fixen is?

Verwijderd

Topicstarter
Garantie zaken? dit is een productie fout die men niet wil erkennen! kijk maar even hier http://www.hplies.com
Werk je bij HP ofzo?

• GENETX
Een productiefout niet erkennen is een garantiekwestie. Het heeft in ieder geval niet de nadruk op de hardware an sich (behalve dat daar iets mis mee is). Dus, als het je te doen is om met HP een regeling te treffen waaronder jouw laptop wordt gerepareerd dan zit je hier verkeerd en zal ik hem veplaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Daar zeg je wat. Als je je een beetje zou verdiepen in de kwestie, dan zou je zien dat het een hardware probleem is met de nvidia 8400 serie. Apple heeft dit probleem erkend maar HP pas deels.

Deze thread is niet bedoelt om een regeling te treffen, maar om awareness te creeren. Ik zie threads voorbij komen waarin het zelfde probleem tevoorschijn komt. Velen weten alleen nog niet dat dit een hardwareprobleem is.

Dus mod, laten staan zou ik zeggen

• GENETX
Is gewoon een bekend probleem:
nieuws: 'G84 en G86 niet bestand tegen temperatuurschommelingen'

En het algemene ervaringen topic
Het grote HP Pavilion dv9000-series topic, deel 2

Mij ontgaat het grote doel van het topic om eerlijk te zijn. Zoiets kun je veel beter vermelden in het ervaringentopic. Ik zie geen reden waarom dit topic open zou moeten blijven als het enkel is om mensen te waarschuwen voor een bekende fout bij een laptop die al niet meer te koop is waarbij een regeling treffen niet het doel is.

Post gewoon je verhaal in het ervaringen topic. Hier is echt geen los topic voor nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.