Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

udf in wmp (bluray image afspelen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb windows vista en wil en bluray image afspelen. Ik heb de image al gemount met daemon en dan kan ik de losse m2ts file spelen maar zonder ondertitels,menu en andere geluid sporen. Ik heb begrepen dat met udf ondersteuning de gemounte disk als een echte bluray geopend kan worden maar hoe krijg ik dit in wmp 11 aan de praat?
Verder kan ik dankzij k lite codec pack mkv en losse m2ts wel goed spelen zonder dat het geluid niet synchroom loopt en mijn 2 de core van de dual core processor niet gebruikt werd waar ik veel problemen mee had.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die blu ray speelt in windows media player ?

Verwijderd

Ik speel het niet met WMP af, maar met Arcsoft Total Media. Deze accepteert ze in ieder geval vanuit de mappenstructuur, image heb ik nog niet geprobeerd.
De reden dat ik deze gebruik is dat bijna alle ervaringen die ik heb kunnen vinden aangaven dat alleen de Arcsoft speler ze goed zou afspelen, maar ik weet niet meer of dit te maken had met het feit dat het een mappenstructuur is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal die eens proberen dan. Raar he dat zoomplayer,bmplayer,vlcplayer en wmp met alle codecs het niet kunnen zien in de blu ray mappen structuur. de Video_ts en Audio-ts is wel duidelijk voor al deze players...

Verwijderd

Ik stond er ook aardig van te kijken moet ik zeggen ;) De andere mogelijkheid is om alle mappenstructuren naar iso's te branden, maar das best veel werk voor niet zo heel veel nut :p Al ga ik er toch nog eens mee expirimenteren om te zien of het daar wel mee werkt.

Ben jij inmiddels ook verder gekomen?