Ik zoek een nieuwe monitor om als tweede scherm bij mijn laptop te gebruiken. Ik wil een 22 of 24 inch scherm met een hoge resolutie. Liefst 1920x1200, maar als hij verder perfect is is 1920x1080 ook OK. De monitor wordt vooral gebruikt voor programmeerwerk, maar ik wil er ook XBOX 360 games op kunnen spelen. 1:1 pixelmapping is dus belangrijk. Het scherm moet mat zijn, en het allerbelangrijkst is dat het geen geluid maakt. Mijn laptop is stil, mijn werkkamer is stil, en een zacht piep/zoemgeluid van een monitor zou enorm storend zijn.
De reviews van de BenQ V2400W zijn goed, en roemen de stilheid van deze monitor. Het enige nadeel van deze monitor dat ik zie, is dat hij niet in hoogte verstelbaar is. Ik kan nog niet goed inschatten hoe belangrijk ik dit vind, omdat ik nog nooit met zo'n groot scherm heb gewerkt.
Zijn er nog andere echt stille monitoren die ik zou moeten overwegen?
De reviews van de BenQ V2400W zijn goed, en roemen de stilheid van deze monitor. Het enige nadeel van deze monitor dat ik zie, is dat hij niet in hoogte verstelbaar is. Ik kan nog niet goed inschatten hoe belangrijk ik dit vind, omdat ik nog nooit met zo'n groot scherm heb gewerkt.
Zijn er nog andere echt stille monitoren die ik zou moeten overwegen?