[Hosting] Ervaringen met QNT Internet ?

Pagina: 1
Acties:

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 12:48

Crazy D

I think we should take a look.

Topicstarter
Ik vroeg me af of hier nog mensen ervaring hebben met qnt internet als hosting. Zij zijn 1 van de weinigen die asp ondersteunen...
Een aantal van de klanten van m'n werk hebben een qnt account, en die zijn daar tevreden over (maar dat zijn de meeste van onze klanten al snel als het mailtje maar aan komt...), maar wat zijn de ervaringen van de tweakers hier? Makkelijk te hacken? Site vaak uit de lucht? Tell me... voordat ik er voor een tijd aan vast zit....
Een zoektocht hier op qnt leverde wel als opmerking bij een heel ander onderwerp dat het een zuigprovider is maar zonder reden |:( daar heb je dus geen fluit aan.
M'n eigen ervaring met hun support is vrij redelijk, maar ja, ik verwacht niet vaak support te hoeven bellen dus ik heb liever een site die 24/7 online is.. nou ja you get the point ;)
Meningen?
Alvast tnx :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Ik ken een bedrijf dat bij hun host. Ze zijn er tevreden over op 1 dingetje na en dat is het CGI gebeuren. Ze hadden een leuke CGI'tje maar dan kon niet zomaar ff op de server. Dat moest eerst naar die netwerkbeheerders gestuurd worden en die zouden dan de source checken (was met perl ofzo gemaakt) en dan kon het eventueel er wel op. Ook dat werd dan gedaan door die systeembeheerders, want dat kon je niet zelf. Is ~3/4 jaar geleden dus ik weet niet hoe het nu is, maargoed ik zou eerst even informeren als ik jou was. Traceroutje gaat trouwens via xs4all, redelijke kans dat ze gewoon hun machines bij xs4all hebben staan en dat xs4all dus net zo snel/stabiele verbinding heeft.

Verwijderd

Als ik mij niet vergis doet QNT deel van de xs4all mail (evenals HI van KPN) dus dat zou je trace verklaren ...

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 14:32 schreef Marki het volgende:
Ik ken een bedrijf dat bij hun host. Ze zijn er tevreden over op 1 dingetje na en dat is het CGI gebeuren. Ze hadden een leuke CGI'tje maar dan kon niet zomaar ff op de server. Dat moest eerst naar die netwerkbeheerders gestuurd worden en die zouden dan de source checken (was met perl ofzo gemaakt) en dan kon het eventueel er wel op. Ook dat werd dan gedaan door die systeembeheerders, want dat kon je niet zelf. Is ~3/4 jaar geleden dus ik weet niet hoe het nu is, maargoed ik zou eerst even informeren als ik jou was.
zal wel niet meer nu...als het wel zo is nog zou ik absoluut niet met die personen in zee gaan, dan is hun kennis gewoon zeer laag.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 15:22 schreef Kertje het volgende:

[..]

zal wel niet meer nu...als het wel zo is nog zou ik absoluut niet met die personen in zee gaan, dan is hun kennis gewoon zeer laag.
Hmmm wie weet, het zou kunnen dat ze erge ervaringen hebben gehad op NT met perl scripts. Als zo een perl scrippie gaat loopen dan is de NT server dood net zo goed als op een apache server die niet goed beveiligd is met bv maximum user processes. Hetzelfde is ASP op een NT server gewoon een query laten runnen en dat ding ligt op zijn gat ikzelf vind het wel goed van ze dat ze het script controleren. Je weet nooit wat een tweedehands perl programmeur heeft gemaakt :) :)

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 15:54 schreef wazzup2k het volgende:

[..]
ikzelf vind het wel goed van ze dat ze het script controleren. Je weet nooit wat een tweedehands perl programmeur heeft gemaakt :) :)
als ik loop te perl proggen verander ik mintens 100x me perl script op de server, dan zou ik hem dus 100x naar die beheerder moeten sturen met alle tijd verlies enzo...zuigt :)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 12:48

Crazy D

I think we should take a look.

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 16:06 schreef Kertje het volgende:

[..]

als ik loop te perl proggen verander ik mintens 100x me perl script op de server, dan zou ik hem dus 100x naar die beheerder moeten sturen met alle tijd verlies enzo...zuigt :)
Of gewoon in 1 keer goed schrijven :P ;)

Nou ja ik kan me best voorstellen dat ze ff het script willen zien voordat ze het neerzetten, anders krijgen ze allemaal baggerzooi die hun sites om zeep (kunnen) helpen, of enorme security gaten maken.
Hun beveiliging lijkt best goed (maar ja, ik ben geen hacker, dus dat zegt niks...)
En ik heb in het geheel geen ervaring met cgi anyway, dus dat vind ik niet zo heel boeiend op dit moment (belangrijkste reden voor mij is de ondersteuning voor asp).

Exact expert nodig?

Pagina: 1