Hallo mensen!
Ik ben naar wat verschillende electronica zaken geweest en wat onderzoek gedaan naar speakers.
Ik heb op dit moment een logitech Z-5500 die me altijd goed beviel. Ik wil nu echter wat beters.
Ik heb een budget rond de 500 (600 als echt de moeite waard is )
Wat heb ik gezien :
Ik heb wat complete 5.1 sets gezien. Sony, HK, JBL.
Mijn broer heeft een Marantz sr4002 met Mordaunt short speakers die ik wel super vond klinken.
Ik hou dus wel van een wat warmer geluid. Ik ben wat gaan luisteren en kwam vooral op de merken Denon en Marantz uit.
Wat vinden jullie de beste keuze?
Ik vind 5.1 leuk maar als ik zelf setup ga maken snap ik dat dat niet met dit budget lukt ( dan is 2 fronts genoeg + receiver).
Mijn vraag aan jullie :
Wat voor configuratie vinden jullie top klinken in de prijsklasse 500 euro?
Ik ben naar wat verschillende electronica zaken geweest en wat onderzoek gedaan naar speakers.
Ik heb op dit moment een logitech Z-5500 die me altijd goed beviel. Ik wil nu echter wat beters.
Ik heb een budget rond de 500 (600 als echt de moeite waard is )
Wat heb ik gezien :
Ik heb wat complete 5.1 sets gezien. Sony, HK, JBL.
Mijn broer heeft een Marantz sr4002 met Mordaunt short speakers die ik wel super vond klinken.
Ik hou dus wel van een wat warmer geluid. Ik ben wat gaan luisteren en kwam vooral op de merken Denon en Marantz uit.
Wat vinden jullie de beste keuze?
Ik vind 5.1 leuk maar als ik zelf setup ga maken snap ik dat dat niet met dit budget lukt ( dan is 2 fronts genoeg + receiver).
Mijn vraag aan jullie :
Wat voor configuratie vinden jullie top klinken in de prijsklasse 500 euro?