Beste opties budget 500 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-02 15:18
Hallo mensen!
Ik ben naar wat verschillende electronica zaken geweest en wat onderzoek gedaan naar speakers.
Ik heb op dit moment een logitech Z-5500 die me altijd goed beviel. Ik wil nu echter wat beters.

Ik heb een budget rond de 500 (600 als echt de moeite waard is )

Wat heb ik gezien :

Ik heb wat complete 5.1 sets gezien. Sony, HK, JBL.
Mijn broer heeft een Marantz sr4002 met Mordaunt short speakers die ik wel super vond klinken.
Ik hou dus wel van een wat warmer geluid. Ik ben wat gaan luisteren en kwam vooral op de merken Denon en Marantz uit.

Wat vinden jullie de beste keuze?
Ik vind 5.1 leuk maar als ik zelf setup ga maken snap ik dat dat niet met dit budget lukt ( dan is 2 fronts genoeg + receiver).

Mijn vraag aan jullie :
Wat voor configuratie vinden jullie top klinken in de prijsklasse 500 euro?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn schoonouders hadden ook een budget van 500 euro en voor dat bedrag heb ik een semi-audiofiel setje weten samen te stellen via Marktplaats. M.a.w.: kijk eens rond wat je tweedehands kunt scoren :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-02 15:18
en welke richting zou je dan adviseren ?? ik heb een goede prijs voor de sr4002 gevonden dus mogelijk is die receiver een goede keus... dan zou ik nog 300 euro voor speakers hebben

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34

JT

VETAK y0

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er wordt wel eens aangeraden om op marktplaats rond te kijken naar goede tweedehands speakers. Nu ben ik ook op zoek naar een nieuw systeem (budget is hoger), maar hoe 'kijk je rond' op marktplaats. Hoe weet je dat iets goed is. Je rijdt er niet zomaar even naar toe om speakers te beluisteren om vervolgens weer 150 km te rijden om een volgende set te beluisteren. Ben vrij hifi-noob.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Helaas: TOK 0%

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.