Sinds een paar maanden heb ik de EEE901 netbook. Ik weet dat er maar 4GB schijfruimte op station C beschikbaar is, maar ik krijg iedere keer de melding dat er onvoldoende schijfruimte is. Ik heb al CCleaner een paar keer gedraaid, EEE pc scrinker en al een paar keer schijfopruiming laten draaien, Dan haalt ie iedere keer maar zo'n 40 MB eraf. ook geprobeert om te defragmenteren, maaar dat gaat ook niet meer. Ik heb nog maar 37MB vrij.
Ik heb alle programma's op de D-schijf geinstalleerd, maar dit zijn er zoiezo niet veel, alleen Adobe reader.
Google Earth is de enige die op station C staat, omdat ik deze niet op D krijg.
Nu heb ik gekeken hoe groot alle bestanden zijn op station C, en dit is maar 2,05 GB (incl. verborgen bestanden). Toch geeft verkenner aan dat er 3,74 GB gebruikt is! Waar is dan de 1,7GB gebleven!!
Wie van de EEE901 gebruikers heeft hetzelfde probleem, en tips om het op te lossen?
Ik heb alle programma's op de D-schijf geinstalleerd, maar dit zijn er zoiezo niet veel, alleen Adobe reader.
Google Earth is de enige die op station C staat, omdat ik deze niet op D krijg.
Nu heb ik gekeken hoe groot alle bestanden zijn op station C, en dit is maar 2,05 GB (incl. verborgen bestanden). Toch geeft verkenner aan dat er 3,74 GB gebruikt is! Waar is dan de 1,7GB gebleven!!
Wie van de EEE901 gebruikers heeft hetzelfde probleem, en tips om het op te lossen?