Aangezien mijn abonnement verlopen is, kan ik weer op zoek naar een nieuwe telefoon. Nu kan ik via Internet mijn abonnement verlengen en heb ik daarbij de keuzen tussen de volgende telefoons (die mij interessant lijken):
- HTC Touch Diamond
- HTC Touch 3G
Hierbij heeft de 3D een nieuwere processor (tenminste, het typenummer is hoger), gaat de batterij langer mee en is hij quad-band ipv tri-band.
De Diamond heeft daarentegen weer een VGA scherm t.o.v. QVGA van de 3G.
Op dit moment heb ik de HTC Touch, welke erg prettig werkt. Met beide andere telefoons heb ik (nog) geen ervaring en ik zou dan ook graag weten wat de verschillen in het gebruik zijn.
Uiteraard kan ik ook kiezen voor een Diamond II, maar hier moet dan nog wel € 82,- bij en ik vraag me ook af of het dat wel waard is.
Iemand die met beide telefoons ervaring heeft?
- HTC Touch Diamond
- HTC Touch 3G
Hierbij heeft de 3D een nieuwere processor (tenminste, het typenummer is hoger), gaat de batterij langer mee en is hij quad-band ipv tri-band.
De Diamond heeft daarentegen weer een VGA scherm t.o.v. QVGA van de 3G.
Op dit moment heb ik de HTC Touch, welke erg prettig werkt. Met beide andere telefoons heb ik (nog) geen ervaring en ik zou dan ook graag weten wat de verschillen in het gebruik zijn.
Uiteraard kan ik ook kiezen voor een Diamond II, maar hier moet dan nog wel € 82,- bij en ik vraag me ook af of het dat wel waard is.
Iemand die met beide telefoons ervaring heeft?
[ Voor 8% gewijzigd door maikel op 16-04-2009 10:05 ]