Het is misschien een domme vraag, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik ben met Server 2008 bezig en ik heb daarbij een aantal shares aangemaakt waar ik vanaf het netwerk zonder wachtwoord bij wil kunnen. Het is mijn thuisnetwerk dus een wachtwoord is dan eigenlijk niet nodig en zit enkel in de weg bij films sharen en bestanden openen.
Mijn doen is dat MediaPortal makkelijk bij de bestanden kan en Synctoy een backup kan draaien van de backup van de overige computers naar mijn Media Center. En dat kan het beste zonder wachtwoorden volgens mij.
Bij Network and Sharing center staat Password Protected Sharing uit.
Bij Advanced Sharing van de schijf properties staat bij permissions Everyone op full control.
Bij Security staat bij Everyone full control.
Wat ik er uit begrijp is dat dit voldoende zou moeten zijn om er bij te kunnen, toch vraagt Windows om een wachtwoord en username.
Mijn doen is dat MediaPortal makkelijk bij de bestanden kan en Synctoy een backup kan draaien van de backup van de overige computers naar mijn Media Center. En dat kan het beste zonder wachtwoorden volgens mij.
Bij Network and Sharing center staat Password Protected Sharing uit.
Bij Advanced Sharing van de schijf properties staat bij permissions Everyone op full control.
Bij Security staat bij Everyone full control.
Wat ik er uit begrijp is dat dit voldoende zou moeten zijn om er bij te kunnen, toch vraagt Windows om een wachtwoord en username.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N