Verkocht en Gekocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdb.
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 04:01
Is het mogelijk om bij de advertentiemanager ook inactieve advertenties te veranderen in verkocht?
Het lukt mij niet in ieder geval, moet je hem daarvoor eerst weer actief maken of gaat dat niet.

En bij je userstats en beoordelingen staat ook hoeveel dat je gekocht hebt. Waar moet je dan eigenlijk ergens op klikken om te zorgen dat daar iets bij komt als je van iemand iets hebt gekocht? En gaat dat nog als de advertentie van die verkoper als is vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Inactieve advertenties zijn idd niet meer aanpasbaar. Ik heb altijd gedacht dat dat by design was :)

Om antwoord te geven op je tweede vraag. Die aantallen zijn alleen bedoelt als je via de advertentie manager een gezocht advertentie plaatst :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
FPA's kunnen ook je inactieve advertenties nog van status wijzigen (dacht ik toch :P). Wat je dan zou kunnen doen is via het meldpunt bij je advertentie een melding doorgeven met de vraag om de status naar verkocht te zetten.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit soort topics passen beter thuis in een ander forum, dus LA > PW :)