Naar aanleiding van het verkeerd herkennen van mijn f1 1tb schijf heb ik onderstaande oplossingen geprobeerd maar geen succes. Sommige werkten niet en sommige kreeg ik niet aan de praat. Dat is dan ook mijn vraag: Hoe krijg ik het iso bestand van hutils of hdat2 in mijn dos draaiende? ik brand het met imageburner, met de dvd als eerste boot werkt in principe ook,kom het opstart gedeelte van het programma in maar ik krijg dan een foutmelding dat de boel out of memory is.
Ik brand wel op dvd aangezien ik geen cd heb is dit belangrijk dat het een cd is of maakt dat niets uit?
Is het ook mogelijk het van een usb stick te loaden, op dit moment lukt het me nog niet.
verder heb ik een p35 ds3r met nieuwste bios, hielp niet, estools geeft dezelfde foutmelding, out of memory.
Ik wordt zo'n beetje gestoord van die harde schijf
Wie kan me hiermee helpen?
Edit: ik heb nu Hirens boot cd 9.7 gevonden waar vrijwel alle soortgelijke progjes op staan en deze draait ook. Erg handig programma, aanrader voor meuktracker.
Nu nog uitvogelen wat voor mij werkt.
Ik brand wel op dvd aangezien ik geen cd heb is dit belangrijk dat het een cd is of maakt dat niets uit?
Is het ook mogelijk het van een usb stick te loaden, op dit moment lukt het me nog niet.
verder heb ik een p35 ds3r met nieuwste bios, hielp niet, estools geeft dezelfde foutmelding, out of memory.
Ik wordt zo'n beetje gestoord van die harde schijf
Edit: ik heb nu Hirens boot cd 9.7 gevonden waar vrijwel alle soortgelijke progjes op staan en deze draait ook. Erg handig programma, aanrader voor meuktracker.
Nu nog uitvogelen wat voor mij werkt.
[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-04-2009 00:58 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker