Ik heb gehoord dat het mogelijk is een simpele tekstverwerker op een Nintendo DS Lite te zetten met een speciaal kaartje, maar van Googlen word ik helaas niet veel wijzer. Is er iemand die dit kan bevestigen en zo ja, weet je dan toevallig ook hoe het precies moet?
Zal wel een 'backup tool' zijn, waar we het op GOT niet over mogen hebben (zoek maar op Google of in oude GOT topics). Kan gebruikt worden voor 'backups' en homebrew, waaronder waarschijnlijk ook wel een hele simpele tekstverwerker (bijv. txtwriter).
[ Voor 3% gewijzigd door Flitzer op 15-04-2009 22:38 ]
Verwijderd
Na 3 seconden Google kom ik hier uit: DSOrganize
Welkom op GoT trouwens (waar we wel allemaal een cursus google hebben gevolgd)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 22:50 ]
GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5 komt als eerste boven in google.Flitzer schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:33:
Zal wel een 'backup tool' zijn, waar we het op GOT niet over mogen hebben
PS, Topic reeks ging dicht omdat het niet meer over homebrew ging.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik heb normaal helemaal geen moeite met Googlen, gelukkig..Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:49:
Na 3 seconden Google kom ik hier uit: DSOrganize
Oh wacht... Organizer... Dat klinkt meer als een soort agenda..? Ik ga wel even kijken of ik ergens screencaps kan vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 22:58 ]
Koop lekker een DSTT en zet het er op.;)
Veel soeps is het natuurlijk niet hé?
Veel soeps is het natuurlijk niet hé?
Ik voel me echt een noob hier... wat is een DSTT? 
-edit- Laat maar, ik heb even mijn Google-talenten ingezet.
Dank je voor de tip.
En wat dat 'niet veel soeps' betreft: dat hoeft ook niet. Ik ben al enorm blij met een soort Kladblok. Als ik maar lekker kan typen in de trein, in plaats van schrijven
. Gaat een stuk sneller en 't is nog leesbaarder ook, als je heen en weer wordt geslingerd
.
-edit- Laat maar, ik heb even mijn Google-talenten ingezet.
En wat dat 'niet veel soeps' betreft: dat hoeft ook niet. Ik ben al enorm blij met een soort Kladblok. Als ik maar lekker kan typen in de trein, in plaats van schrijven
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 23:05 ]
Ehh.....google?Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 23:00:
Ik voel me echt een noob hier... wat is een DSTT?

http://www.dstt.nl/
edit: nét te laat
[ Voor 5% gewijzigd door wijbro op 15-04-2009 23:05 ]
Pagina: 1